SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Frugo już w całej Polsce w 4 smakach, PZL szykuje reklamy

Dystrybucja Frugo objęła już hiper- i supermarkety na terenie całej Polski. Napój - produkowany przez FoodCare - jest dostępny w czterech smakach.

Frugo można już kupić w czterech wariantach kolorystyczno-smakowych: czarnym (z ciemnych winogron, czarnych porzeczek i wiśni z dodatkiem owoców pitahaya), zielonym (z kiwi z dodatkiem owocu lulo), pomarańczowym (z pomarańczy z dodatkiem owoców passiflora) i różowym (z różowych grapefruitów z dodatkiem owoców grosse lucuma). Produkująca obecnie ten napój firma FoodCare podkreśla, że powstaje on według tych samych receptur co poprzednio. Przypomnijmy, że Frugo było przedpremierowo dostępne od połowy czerwca w wybranych punktach w Krakowie, Sopocie, Szczecinie i Wrocławiu, ale tylko w dwóch smakach (więcej na ten temat).

>>> Jak reklamować „nowe” Frugo - radzą stratedzy



Obecnie Frugo można już kupić w hipermarketach i supermarketach w całej Polsce. Napój jest dostępny w charakterystycznych, szklanych butelkach o pojemności 250 ml, z klikającymi nakrętkami. Sugerowana cena detaliczna butelki Frugo to 1,99 zł.

- Sprzedaż Frugo odbywa się zarówno w kanale nowoczesnym, jak i tradycyjnym, a w chwili obecnej podpisujemy ostatnie umowy dystrybucyjne z największymi sieciami i hurtowniami - opisuje Paulina Włodarska, marketing manager w firmie FoodCare. - Mamy też plany eksportowe wobec tego produktu, głównie na terenie Europy - dodaje.

>>> Stare reklamy Frugo: „No to…”, pestki, dżungla i siła owoców

 

Trwają też prace nad strategią komunikacji Frugo, które prowadzi duet kreatywny Iwo Zaniewski - Kot Przybora z agencji PZL. Zaniewski i Przybora tworzyli wizerunek i słynne reklamy tego napoju w drugiej połowie lat 90. - Naszym celem jest zaprezentowanie Frugo w oryginalnej i zaskakującej odsłonie - deklaruje Paulina Włodarska. Już wcześniej start kampanii był zapowiadany na sierpień.

Dołącz do dyskusji: Frugo już w całej Polsce w 4 smakach, PZL szykuje reklamy

24 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Paweł J
Sugerowana cena 1,99 zł. Faktycznie, w TESCO jest taka cena, ale obok jest przekreślone 2,99 zł (że niby taka promocja). Pomijając powyższe, Frugo jest pyszne!
odpowiedź
User
Mikur'
Jezeli marka bedzie w rekach Iwo Zanieskiego i Kota Przybory nie ma sie o co bac :) KIedys poprowadzili FRUGO na szczyt, dzis tez to zrobia. Ciekaw jestem bardzo co wymysla na reklamowke :) No to FRUGO i do sierpnia
odpowiedź
User
ekspert
zapowiada się ciekawoe. Reklamy od PZL - rewelacja!!!!
odpowiedź