SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Fulda EcoControl testowana na portfelach

Na stacjach Orlen ruszyła akcja promocyjna opon Fulda EcoControl. Towarzyszy jej kampania reklamowa pod hasłem "Testowana na portfelach", która obejmuje internet i serwisy oponiarskie.

Promocja opon Fulda EcoControl jest prowadzona na 126 największych stacjach Orlen, na których po każdym tankowaniu otrzymuje się drzewko zapachowe z informacją o akcji, a po zrobieniu zakupów za co najmniej 150 zł - poduszkę o kształcie nawiązującym do czarnego jaguara, czyli znaku firmowego Fuldy. Tym działaniom towarzyszy kampania reklamowa pod hasłem "Testowana na portfelach", która podkreśla, że opony tej firmy pozwalają zredukować koszty eksploatacji samochodu. Porady na ten temat zamieszczono również w serwisie internetowym uruchomionym pod adresem www.eko-kontrola.pl.

fulda

Akcja reklamowa obejmuje internet (auto-swiat.pl, gazeta.pl - serwis moto, wp.pl, v10.pl, mojeauto.pl, interia.pl, google), dzienniki regionalne (konkursy) oraz 700 serwisów oponiarskich (materiały POS). Kreację kampanii przygotowała agencja S4, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Fulda EcoControl testowana na portfelach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl