Fuzetea w dwóch nowych smakach

Fuzetea (należąca do Coca-Coli) startuje z nową kampanią promocyjną dwóch nowych wariantów smakowych mrożonej herbaty - Oolong z winogronami i liczi oraz Rooibos z jagodami i miodem.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Fuzetea w dwóch nowych smakach

Dwa nowe smaki uzupełniają portfolio sześciu smaków Fuzetea. Nowe propozycje to kompozycja chińskiej herbaty Oolong (zwanej również niebieską) z dodatkiem winogron i liczi oraz kompozycja naparu z liści czerwonego, południowoafrykańskiego krzewu Rooibos o charakterystycznym smaku, połączonego z jagodami i miodem.

Napój nie zawiera konserwantów, ma obniżoną zawartość cukru, który został częściowo zastąpiony ekstraktem z liści stewii. Herbata używana do produkcji ekstraktu w napojach Fuzetea pochodzi wyłącznie ze zrównoważonych upraw.

Od pierwszego czerwca napoje promowane są kampanią reklamową w telewizji, kinach, prasie i internecie. Działania obejmują także outdoor, dedykowane aktywności w social mediach oraz współpracę z influencerami.

Za realizację kampanii odpowiadają: Mediacom (planowanie i zakup mediów), Publicis Lion (działania ATL), Agencja Reklamowa Fortis (działania reklamowe BTL), LiquidThread (działania w digitalu) oraz Hill + Knowlton Strategies (działania PR).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta