SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

G+J Polska wzmacnia szeregi

Z Edipresse Polska do G+J Polska

Od 8 września G+J Polska znacząco wzmocnił swoje szeregi. Stanowisko dyrektora kreatywnego objął Michał Piekarski, który będzie odpowiedzialny za współtworzenie strony wizualnej wszystkich pism wydawanych aktualnie przez G+J Polska, jak również, planowanych projektów. (więcej poniżej)

Zamów Newsletter Wirtualnemedia.pl
wersja bezpłatna
- wysyłany codziennie do 7.00
- aktualne wiadomości ze świata mediów, internetu i reklamy na Twój adres emailowy
- informacje o konkursach
- inne dodatkowe "ekskluzywne" informacje

      

W pole "adres-email" należy wpisać adres emailowy i następnie zatwierdzić (trzeba wcisnąć przycisk).

Po wykonaniu tych czynności na podany adres emailowy przyjdzie email z prośbą o potwierdzenie.

"Cieszę się ogromnie, że udało nam się pozyskać do naszego zespołu tak wybitnego specjalistę i utalentowanego człowieka. Jestem przekonany, że jego kreatywność wpłynie na umocnienie pozycji naszych tytułów, oraz przyczyni się do wprowadzenia z sukcesem naszych nowych projektów" - powiedział Oliver Voigt, prezes G+J Polska.

Ostatnio (kwiecień 2002 - sierpień 2003) Michał Piekarski pełnił funkcję dyrektora kreatywnego, odpowiedzialnego za szatę graficzną miesięczników Pani i VIVA!Uroda wydawanych przez Edipresse Polska. Poprzednio (w latach 1991 - 2002) jako art. director, niemal od samego początku istnienia, był autorem makiety Twojego Stylu, będąc jednocześnie współtwórcą sukcesu rynkowego tego miesięcznika.

Dołącz do dyskusji: G+J Polska wzmacnia szeregi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl