SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

G+J: „Rodzice” staną się kwartalnikiem

Wydawnictwo G+J Polska zmienia cykl wydawniczy miesięcznika parentingowego „Rodzice”. Od maja br. tytuł ukazywać się będzie jako kwartalnik. W związku z tym wydawca rozwiązał dotychczasową redakcję pisma.

G+J: „Rodzice” staną się kwartalnikiem

Spółka swoją decyzję uzasadnia faktem, iż lojalność czytelników segmentu prasy parentingowej, w którym „Rodzice” zajmują piąte miejsce, jest osłabiona mutacjami gadżetowymi. Natomiast długofalowa strategia G+J zakłada rezygnację z marketingu gadżetowego – nie będzie ich też w kolejnych numerów „Rodziców”.

Przygotowanie następnych wydań pisma wydawca powierzył zespołowi miesięcznika „Claudia”, którym kieruje Justyna Szawdyn. Za reklamę i działania marketingowe dla tytułu także będzie odpowiadał zespół reklamowy i marketingowy „Claudii”.

Dotychczasowy, liczący kilka osób zespół redakcyjny „Rodziców” na czele z Joanną Zielewską, została rozwiązany. Nie oznacza to jednak, że wszyscy jego członkowie rozstaną się definitywnie z G+J – z częścią osób prowadzone są  rozmowy o dalszej współpracy przy tytule na zasadzie projektowej.

Najbliższe wydanie „Rodziców” ukaże się 6 maja br. w zwiększonej objętości - będzie liczyło 116 stron (ostatnio ok. 100 stron), poszerzone zostanie bowiem o specjalne dossier, poświęcone wakacjom. Magazyn po przekształceniu w kwartalnik będzie kosztować 4,50 zł (dotychczas 3,50 zł).

Strona internetowa www.rodzice.pl oraz pozostałe serwisy parentingowe G+J funkcjonować będą bez zmian.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: G+J: „Rodzice” staną się kwartalnikiem

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ed
zamiast zamknąć tego niedorobionego NAJ-a, który ciągnie w dół, to zamykają gazetę o dzieciach gdy mamy baby boom. Ha!
odpowiedź
User
prasa
To tak się dzieje, jak za wydawanie pism bierze sie ktos kto kompletnie sie na prasie nie zna. Pani prezes i spółka to typowi marketingowcy. A Szawdyn i tak położy kolejne pismo, bo ją to kompletnie nie interesuje. Szkoda tylko ludzi...
odpowiedź
User
pentliczek
To niepierwsze idiotyczne i irracjonalne posunięcie G+J...Rewelacja...Niech to wydawnictwo zamkną w cholerę....A nawet jeśli nie, samo się wykończy..Biją rekordy w sądzie pracy :))) Duuuuuuuużo spraw, spraw wygranych przez pracowników!
odpowiedź
User
Boy George
Kołczing ich wyniesie na piedestały!!!!! Uhaha.
odpowiedź
User
Mańka
Wydawałoby się, że G+J powinno jakoś sobie radzić a słychać tylko o zwolnieniach i zamknięciach. Czy to im służy? Szczegolnie, jak poczyta sobie o tym nasz media planer...
odpowiedź