SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

G7 Media z agencją Livebrand Communications, na jej czele Barbara Sołtysińska

Grupa G7 Media uruchomiła agencję public relations Livebrand Communications. Jej prezesem została Barbara Sołtysińska, poprzednio pracująca w Grupie MSL.

Nowopowstała agencja Livebrand Communications oferuje projektowanie strategii działań PR, zarządzanie wizerunkiem firm i ich liderów oraz realizowanie działań CSR, komunikacji wewnętrznej i employer brandingu, a także działań guerillowych i ambushowych oraz komunikacji kryzysowej i public affairs. Agencja kieruje swoją ofertę do firm z różnych branż: FMCG, nowych technologii, farmaceutycznej, chemicznej, motoryzacyjnej, energetycznej, sportowej i lifestyle’owej.

Prezesem Livebrand Communications została Barbara Sołtysińska, która poprzednio przez prawie 6 lat pracowała w Grupie MSL - najpierw jako dyrektor strategiczny i zastępca dyrektora zarządzającego Ciszewski MSL, a później jako szefowa MSL Warsaw. Zajmowała się rozwojem firmy, wdrażaniem nowych usług oraz tworzeniem strategii komunikacji i obsługą klientów.

Jak priorytety Livebrand Communications widzi Sołtysińska? - Zależy nam na tym, aby działania realizowane przez naszą spółkę były skuteczne i przynosiły realne korzyści biznesowe, dlatego stawiamy na zaangażowanie grup docelowych - opisuje. - Nie boimy się pomiaru skuteczności, więc chętnie będziemy uzależniali część naszego wynagrodzenia od wygenerowanych efektów - zapowiada.

Livebrand Communications to druga spółka zależna Grupy G7 Media, wydawcy serwisów Papilot.pl, Boska.pl, Szopcik.pl i Hanter.pl. Od czterech lat działa już Livebrand Social Media, która pracuje m.in. dla Grupy Lux Med, marek Mentos i Paradyż oraz Banku BPH. Livebrand Communications ma uzupełniać jej kompetencje.

Dołącz do dyskusji: G7 Media z agencją Livebrand Communications, na jej czele Barbara Sołtysińska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl