Gabi Drzewiecka została pierwszą polską ambasadorką Tidal

Dziennikarka muzyczna Gabi Drzewiecka rozpoczyna stałą współpracę z platformą Tidal. Jest pierwszą polską ambasadorką platformy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Gabi Drzewiecka została pierwszą polską ambasadorką Tidal

Pierwsze wspólne projekty przeprowadzone zostały w zeszłym roku, gdy w aplikacji pojawił się prowadzony przez dziennikarkę podcast Gabinet Dźwięku. Dotychczas jej gośćmi byli m.in. Ten Typ Mes, Bartek Królik, Sonar Soul, Ifi Ude, Mary Komasa, Mery Spolsky, Łaki Łan, Kuba Karaś i Piotr Rogucki.

Teraz dotychczasową współpracę rozszerzono. Dziennikarka będzie w jej ramach m.in. relacjonować wybrane polskie i zagraniczne wydarzenia muzyczne, prowadzić rozmowy z gwiazdami, opowiadać nowinki ze świata muzyki. - Gabi Drzewiecka jest idealną ambasadorką Tidal. Jej doświadczenie i pasja do muzyki sprawiają, że słuchacze „Gabinetu Dźwięku” odkrywają swoich ulubionych artystów na nowo - mówi Katarzyna Rogalska, Tidal local editorial manager CEE.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tidal-promocja-4-miesiace-muzyki-bez-limitu-za-4-zlote,7170733759522945a ##

Dziennikarka związana jest ze stacją TVN, prowadzi program „Nowa Tonacja” w Canal Plus, współpracowała z Chillizet.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat