Gabriela Bar i Izabela Morawska na nowych stanowiskach w zespole komunikacji Coca-Cola Poland Services

W polskim zespół komunikacji i public affairs koncernu Coca-Cola Poland Services Gabriela Bar objęła stanowisko communications managera, a Izabela Morawska - public affairs managera.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Gabriela Bar i Izabela Morawska na nowych stanowiskach w zespole komunikacji Coca-Cola Poland Services
od lewej: Gabriela Bar i Izabela Morawska

Coca-Cola Poland Services kontynuuje strategiczną transformację operacyjną, tworząc struktury jednostki łączącej rynki Europy Środkowo-Wschodniej i Zachodniej. Zmiany mają przyspieszyć rozwój i wzmocnić firmę po pandemii.

Coca-Cola stawia na tzw. organizację sieciową, charakteryzującą się mniejszą hierarchicznością, większą elastycznością i zdecentralizowaniem zasobów, która łączy siłę skali z lokalną egzekucją.

Częścią tej zmiany jest zorganizowanie biznesu wokół jednostek operacyjnych. Nowa jednostka operacyjna w Europie skupia dawne organizacje Europy Zachodniej i Europy Środkowo-Wschodniej. Obejmuje ponad 40 krajów, od Wielkiej Brytanii po Rosję.

Efektem nowej struktury biznesowej firmy są także zmiany w polskim zespole komunikacji i public affairs, które weszły w życie w kwietniu br. W ramach zmian nowe stanowiska objęły Gabriela Bar i Izabela Morawska.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/natalia-stroe-dyrektor-coca-cola-poland-services-na-polske-i-kraje-baltyckie ##

Gabriela Bar i Izabela Morawska z awansami w Coca-Coli

Gabriela Bar objęła stanowisko Poland communications managera. W polskim oddziale The Coca-Cola Company pracuje od 2017 roku. Na stanowisku kierownika ds. komunikacji i kontaktów zewnętrznych reprezentowała firmę Coca-Cola w organizacjach branżowych, budowała relacje z interesariuszami i współpracowała z NGO, realizując projekty środowiskowe (np. RePETa) oraz skierowane do kobiet i młodych na rynku pracy w ramach działań z Fundacją Sukcesu Pisanego Szminką. Wspierała także kampanie marek z portfolio Coca-Cola.

Bar ukończyła studia filologiczno-kulturoznawcze na Uniwersytecie Warszawskim. Od początku niemal piętnastoletniej kariery była związana z komunikacją korporacyjną, działaniami z obszaru zrównoważonego rozwoju i kwestiami regulacyjnymi. Wcześniej pracowała m.in. dla British American Tobacco i Provident Polska.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/anna-solarek-coca-cola-koniec-pracy ##

Izabela Morawska objęła stanowisko Poland public affairs managera. Morawska pracuje w polskim oddziale The Coca-Cola Company od 2019 roku jako communication manager. W nowej roli jest odpowiedzialna za cały obszar public affairs firmy, w tym m.in. zarządzanie relacjami z kluczowymi interesariuszami, kwestiami regulacyjnymi oraz działaniami z obszaru zrównoważonego rozwoju, implementującymi europejską strategię firmy.

Morawska ma ponad 17-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji i public affairs, zarówno w sektorze publicznym, jak i prywatnym. W swojej karierze przez blisko 13 lat pracowała w Centrum Informacyjnym Rządu przy Kancelarii Premiera, przez kilka lat pełniąc funkcję Dyrektora Centrum Informacyjnego Rządu. Specjalizuje się m.in. w budowaniu relacji z różnymi grupami interesariuszy, projektowaniu i realizacji strategii komunikacyjnych oraz public affairs, w tym z obszaru sustainability, a także zarządzaniu kryzysowym.

Obie managerki będą blisko pracowały z prezes Coca-Cola Poland Services, natomiast raportują bezpośrednio do Grit Schulze, dyrektor koncernu ds. public affairs, komunikacji i zrównoważonego rozwoju na Europę Centralną.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana