Gadu Air: Po co wyrzucać kasę i siedzieć samemu

Pod hasłami "Po co wyrzucać kasę" i "Po co siedzieć samemu"startuje druga odsłona kampanii reklamowej Gadu Air. Akcja obejmujeprasę, internet i outdoor.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ruszająca właśnie odsłona kampanii reklamowej GaduAir, sieci komórkowej uruchomionej przez GG Network, jestutrzymana w podobnej stylistyce co pierwszy etap akcji. Dwa layoutyprzedstawiają hasła "Po co wyrzucać kasę" i "Po co siedzieć samemu"uzupełnione stwierdzeniem "Gadu-Gadu w komórce za darmo!", akreacje graficzne podkreślają, że w Gadu Air można za pomocątelefonu komórkowego korzystać z tego komunikatora za darmo i wkażdym miejscu.

Akcja - podobnie jak jej pierwszy etap -jest prowadzona w radiu,prasie, internecie, punktach sprzedaży oraz na nośnikachoutdoorowych i indoorowych. Kreację i strategię kampanii -zaplanowanej do końca czerwca - przygotowała agencja reklamowaSan Markos, natomiast zakupem mediów zajął się dommediowy Value Media.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję