GAP po krytyce usuwa tweet z dwukolorową bluzą

GAP zamieścił na Twitterze zdjęcie dwukolorowej, czerwono-niebieskiej bluzy z hasłem "The one thing we know, is that together , we can move forward". Markę zalała fala krytyki w wyniku czego tweet szybko usunięto.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
GAP po krytyce usuwa tweet z dwukolorową bluzą

Zamieszczone w środę rano na Twitterze GAPa zdjęcie przedstawiało dwukolorową bluzę na suwak z kapturem. Była niebiesko-czerwona. Zdjęcie to miało nawiązywać do kolorów demokratów i republikanów.

Jak podają amerykańskie media, marka chciała tym twittem wesprzeć Amerykanów pozytywnym przekazem w oczekiwaniu na wyniki wyborów prezydenckich, w których rywalizują ze sobą Donald Trump i Joe Biden.

- Intencją naszego posta w mediach społecznościowych, który zawierał czerwono-niebieską bluzę z kapturem, było pokazanie potęgi jedności”, powiedział Gap w oświadczeniu dla gazety. Pozostajemy optymistami, że nasz kraj zjednoczy się, aby zapewnić wszystkim pozytywne zmiany  - przekazał reporterce "New York Times" rzecznika firmy GAP.

Ale nie tak intencje marki odczytali internauci, którzy natychmiast ją skrytykowali, m.in. za to, że próbuje się promować kosztem wyborów prezydenckich. Inni porównali ten wpis do wpadki Papsi z reklamą z udziałem Kendall Jenner.

GAP usunął tweet i poinformował, że bluza, która była na zdjęciu to jedynie projekt i fizycznie nie można jej nigdzie kupić.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów