Garage promuje się akcją muzycznym w Nocnym Markecie

Trwa pięciomiesięczna aktywacja marki Garage należącej do portoflio Carlsberg Polska w warszawskim Nocnym Markecie. W ramach akcji odbywają się m.in. warsztaty DJ-skie i imprezy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Garage promuje się akcją muzycznym w Nocnym Markecie

Jest to pierwsza tak szeroka współpraca reklamowa marki piwnej w siedmioletniej historii tego miejsca.

W ramach aktywacji planowane jest m.in. 20 eventów muzycznych – do tej pory zagrały takie gwiazdy muzyki elektronicznej jak Young Majli czy Eltron, założyciel wytwórni Dom Trojga. Muzyczne Czwartki z Garage odbywają się co tydzień od godziny 20 do 24.

W strefie marki znajduje się też dedykowany, brandowany mural za DJ-ką oraz kolorowe neony w przestrzeni Nocnego Marketu.

W ramach aktywacji trwa też promocja 1+1 Garage – kup 1 Garage na Nocnym Markecie, a drugi otrzymasz gratis.Dodatkowo marka organizuje też otwarte warsztaty DJ-skie – na Nocnym Markecie oraz w formule online. Na takich warsztatach młodzi adepci sztuki didżejskiej mogą spróbować swoich pierwszych kroków na profesjonalnym sprzęcie u boku doświadczonego DJ-a Avtomata. W ten sposób marka Garage kontynuuje pozycjonowanie się w roli eksperta od dobrej zabawy i wysokoenergetycznej muzyki elektronicznej.

Aktywacja wsparta jest komunikacją w kanałach social media.Za współpracę z Nocnym Marketem: organizację strefy, warsztatów DJ’skich, nagranie contentu na social media marki odpowiada dział projektów niestandardowych Reprise, za planowanie mediów odpowiada Initiative (agencje należą do Mediabrands).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"