SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Garden of Words wypromuje kampanię „Uczymy jak słodzić”

Do grona klientów Garden of Words dołączył Związek Producentów Cukru w Polsce. Agencja odpowiada za stworzenie strategii oraz realizację kampanii edukacyjnej „Uczymy jak słodzić”.

fot. Shutterstock.comfot. Shutterstock.com

Do zadań agencji należy przygotowanie strony internetowej kampanii, prowadzenie biura prasowego, media relations, expert i celebrity placement, niestandardowa współpraca z mediami oraz współpraca z blogerami kulinarnymi.

Działania będą realizowane do grudnia 2017 roku.

Celem kampanii „Uczymy jak słodzić”.jest zmiana wizerunku cukru oraz uświadomienie, że jest on produktem naturalnym i potrzebnym w zbilansowanej diecie, przy zachowaniu aktywności fizycznej.

Dołącz do dyskusji: Garden of Words wypromuje kampanię „Uczymy jak słodzić”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
CukrowyMis
Co Ty gadasz? Cukier w żadnym razie nie jest potrzebny ludzkiemu organizmowi, czaisz?
odpowiedź
User
lobbysci-precz
"Celem kampanii „Uczymy jak słodzić”.jest zmiana wizerunku cukru oraz uświadomienie, że jest on produktem naturalnym i potrzebnym w zbilansowanej diecie, przy zachowaniu aktywności fizycznej."

Z tego co się orientuję, to organizm w czasie trawienia zamienia wszystkie węglowodany (poza błonnikiem) w cukry proste. Jaki jest zatem sens dostarczania organizmowi cukru samego w sobie? Nie dajcie się nabierać na zagrywki lobby cukierniczego.
odpowiedź