SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Garfield w kampanii Goodyear i Dunlop

W internecie i prasie startuje kampania reklamowa opon Goodyear i Dunlop. W akcji podkreślającej zaawansowanie technologiczne tych marek wykorzystywany jest wizerunek kota Garfielda 2.

Ruszająca właśnie kampania reklamowa opon Goodyear i Dunlop pokazuje zastosowane w nich innowacyjne technologie na przykładzie dwóch wybranych marek. I tak pierwszy wariant kreacji podkreśla, że opona Goodyear UltraGrip Performance 2 w niezależnych testach uzyskuje lepsze wyniki w hamowaniu i kontroli niż konkurencyjne marki. Przekaz graficzny wykorzystuje wizerunek kota Garfielda znanego z kreskówek i komiksów. Z kolei layout promujący oponę Dunlop SP Winter Sport 3D informuje, że zastosowana w nim Touch Technology zapewnia doskonałą przyczepność i hamowanie oraz przyjemność jazdy i najlepsze osiągi.

GarfieldGoodyearDunlop

Akcja obejmuje prasę (tygodniki opinii, m.in. "Newsweek" i "Polityka", czasopisma motoryzacyjne, m.in. "Auto Świat" i "Auto Motor i Sport", miesięczniki life-style'owe, m.in. "Logo" i "Playboy"), internet (najpopularniejsze portale, m.in. Onet.pl, Wp.pl i Gazeta.pl) oraz punkty sprzedaży (materiały POS, m.in. plakaty i ulotki), a 12 października rozpocznie się w telewizji (TVP, TVN, Polsat, kanały z pakietu AtMedia). Kreację kampanii - zaplanowanej do połowy listopada - przygotowały Goodyear Dunlop Tires Polska i agencja reklamowa S4, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Garfield w kampanii Goodyear i Dunlop

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl