Garnier rusza z kampanią Garnier Body Dance

Z dniem 15 czerwca 2008 roku rusza nowa ogólnopolska kampaniakonkursowa kosmetyków Garniera do pielęgnacji ciała pod hasłemGarnier Body Dance opierająca się na serwisie internetowymwww.garnierbodydance.pl - artykuł sponsorowany.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Udostępnij artykuł:

Akcja Garnier Body Dance opiera się na tańcu i związanych z nimemocjach. Kierowana jest do wszystkich dbających o swoje ciało ikochających gorące rytmy.

Głównym celem kampanii jest nawiązanie dialogu między markąGarnier, a Konsumentem. To właśnie taniec pozwala naturalnieuwolnić swoje emocje i ciało - pomaga wyrazić siebie. Wierzymy, żeemocjonalny kontakt z odbiorcą naszych produktów jest kluczem doosiągnięcia sukcesu i wzmocnienia pozycji lidera na rynkukosmetyków do pielęgnacji ciała - mówi Przemysław Jaczewski,Product Manager Garnier, pomysłodawca i autor kampanii. Taniec izwiązane z nim emocje w sposób wręcz idealny komponują się z misjąGarniera "Dbaj o siebie" - dodaje.

Internauci mają możliwość uczestnictwa w tworzeniu treściwitryny, aktywnie biorąc udział w specjalnie przygotowanymkonkursie będącym połączeniem aktywności online i promocjihandlowej w sklepach na terenie całej Polski.

Projekt Garnier Body Dance idealnie wpasowuje się w koncepcjęWEB 2.0. wykorzystując prawdziwy potencjał internetu, jakim są samiużytkownicy. Przygotowaliśmy dla nich trzy strefy w zależności odpreferencji. Strefa Dancefloor pozwala na aktywny udział wkonkursie - zbieramy punkty wrzucając na stronę samodzielnienakręcone filmy z własnymi układami tanecznymi. Strefa Dance Gameto gra, w której mierzymy się z innymi zawodnikami na interaktywnymparkiecie. Dodatkowo dostępne jest specjalne forum dyskusyjne, naktórym zarejestrowani użytkownicy dyskutują na interesujące ichtematy - mówi Małgorzata Bogacka, Senior Account Manager agencjiD&C Graphics. Jesteśmy przekonani, że projekt jest idealniedopasowany do potrzeb internautów. Użytkownicy sami będą zachęcaćswoich znajomych do udziału w akcji polecając im konkurs -dodaje.

Specjalnie dla Garnier Body Dance, pozyskano partnerów Akcji,którymi są: największa i najnowocześniejsza szkoła tańca EgurrolaDance Studio - sponsor 5-dniowych, personalizowanych, jedynych wPolsce warsztatów tanecznych prowadzonych w trybie 1 na 1(instruktor - tancerz), oraz IQ Publishing - dostawca najwyższejjakości produktów multimedialnej rozrywki.Wierzymy, że unikalny wkład trzech stron partnerskich będziestanowił dla Konsumenta wyjątkową wartość dodaną. Cieszymy się zfaktu, że to właśnie te dwie firmy zdecydowały się stanąć u naszegoboku - mówi Przemysław Jaczewski.

Akcja Garnier Body Dance trwa od 15 czerwca do 15 sierpnia 2008roku i będzie wspierana w internecie oraz we wszystkich biorących wniej udział punktach sprzedaży na terenie całej Polski tj. wsieciach hiper- i supermarketów, sklepach tradycyjnych, drogeriachi drogeriach sieciowych.

Całość działań TTL w internecie przygotowała agencja reklamowaD&C Graphics. Za projekty BTL odpowiada agencja Publicis.

D&C Graphics to polski odziałkreacyjny jednej z najstarszych brytyjskich firmDarkstone&Cardinal Business Group istniejacej od 1861. Firmaposiada w Polsce biura w Łodzi, Wrocławiu, Warszawie i Grodźcu.Zajmuje się kampaniami reklamowymi, produkcją telewizyjną orazszeroko rozumianą kreacją wizualną. W Polsce obsługuje m. in.:L'Oréal Polska, Ceramikę Paradyż, Polską Grupę Energetyczną, UMŁ,Metro, Wydawnictwo Wilga, Kross, Se-Ma-For.

Więcej informacji na temat kampaniiudzielają:Małgorzata BogackaDarkstone & Cardinal Sp. z o.o.Tel. 042 634 17 54 e-mail: m.bogacka@dc-graphics.pl

Przemysław JaczewskiL'Oreal Polska Sp. z o.o.e-mail: pjaczewski@pl.loreal.com

Kampania - Garnier Body Dance

Klient: L'Oreal Polska:

Przedstawiciele klientaPrzemysław Jaczewski - Product ManagerPaulina Kaczmarek - Group Product Manager

Agencja: D&C Graphics (część Darkstone&Cardinal BusinessGroup)Client ServiceMałgorzata Bogacka - Senior Account ManagerKreacjaPiotr Maciocha - Senior Art DirectorMaciej Mizer - Art DirectorMichał Kolasa - Lead Graphic DesignerITTomasz Maciąg - IT Director

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Autor artykułu:
ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu