SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Garri Kasparow i Chuck Norris w nowej reklamie ING Banku Śląskiego (wideo)

W nowej kampanii ING Banku Śląskiego u boku Marka Kondrata będzie występował Garri Kasparow. Akcję przygotowały agencja reklamowa Brain i dom mediowy Pan Media Western.

Garri Kasparow i Chuck Norris w nowej reklamie ING Banku Śląskiego (wideo)

Zwiastun nowej kampanii ING Banku Śląskiego został udostępniony w internecie. W zabawnym spocie Marek Kondrat, od wielu lat ambasador reklamowy banku, rozmawia ze słynnym rosyjskim szachistą Garrim Kasparowem. W dialogu dość niespodziewanie pada nazwisko Chucka Norrisa.



Kasparow to kolejna znana osoba, która razem z Markiem Kondratem reklamuje ING. W ubiegłorocznej kampanii banku u boku Kondrata wystąpił Jacek Braciak (więcej o tej akcji), a kilka lat wcześniej – Stanisław Tym (więcej).

Jednocześnie słynny szachista to pierwsza gwiazda z zagranicy reklamująca ING. Do tej pory w polskiej branży bankowej na zagranicznych celebrytów w swoich reklamach zdecydowanie postawił BZ WBK, w którego kampaniach wystąpili John Cleese, Leo Beenhakker, Danny DeVito i Gerard Depardieu.

Kampania ING Banku Śląskiego z Kondratem i Kasparowem rozpocznie się w przyszłym tygodniu. Bank nie ujawnia na razie, co konkretnie będzie reklamować. Akcję – zaplanowaną w telewizji i internecie – przygotowały agencja reklamowa Brain (kreacja) i dom mediowy Pan Media Western (planowanie i zakup mediów).
 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Garri Kasparow i Chuck Norris w nowej reklamie ING Banku Śląskiego (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
żenada
Jak się zatrudnia gwiazdę, to się powinno wiedzieć, jak się pisze jego imię - to Garri, a nie Garii...
odpowiedź
User
re: żenada
A jak się komentuje to trzeba posługiwać się rozumem. Tytuł jest od redakcji WM, która nie zatrudniła gwiazdy, a nie od ING....
odpowiedź