SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Gary gra” w kampanii BP Gas

Ruszył projekt „Gary gra”, który BP Gas prowadzi wspólnie z Fundacją Miejsc i Ludzi Aktywnych MILA oraz Uniwersytetem Dzieci. Akcję wspiera kampania reklamowa realizowana przez firmy Semahead i PRO Media House.

Rozpoczęty pod koniec stycznia projekt „Gary gra” ma na celu podniesienie świadomości ekologicznej wśród dzieci w wieku 6-12 lat, ich rodziców oraz szkół i nauczycieli. W ramach akcji na stronie garygra.pl jest dostępna gra dotycząca różnych tematów ekologicznych, m.in. recyklingu, segregacji odpadów, dzikich wysypisk oraz neutralizacji odpadów. Z serwisu można też pobrać tapety na pulpit, puzzle i kolorowankę.


Akcję wspierają działania reklamowe prowadzone przede wszystkim w wyszukiwarce i sieci reklamowej Google. Kampanię – zaplanowaną do 13 marca – przygotowały agencja Semahead i dom mediowy PRO Media House.

Dołącz do dyskusji: „Gary gra” w kampanii BP Gas

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl