SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Gazeta „Echo Miasta” zmieni się w „Nasze Miasto”

Polskapresse szykuje rebranding bezpłatnego dziennika „Echo Miasta”. Od 17 września br. tytuł ukazywać się będzie pod marką „Nasze Miasto” - taką samą, pod którą funkcjonuje serwis internetowy wydawcy. Gazeta zyska nowy layout i zmienioną zawartość.

Gazeta „Echo Miasta” zmieni się w „Nasze Miasto”

- Rebranding jest efektem połączenia dziennika z serwisem internetowym naszemiasto.pl, dzięki czemu powstaje wspólna, silna marka „Nasze Miasto”. Logotyp marki został odświeżony na potrzeby projektu gazetowo-internetowego - głosi komunikat Polskapresse.

„Nasze Miasto” pozostanie miejską gazetą, ale zwiększona w niej zostanie liczba informacji kulturalnych i treści rozrywkowych. Zmianie ulegnie makieta i kolorystyka tytułu.

Obecnie „Echo Miasta” ukazuje się w poniedziałki i czwartki w siedmiu miastach Polski: Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Trójmieście, Warszawie i Wrocławiu, a także w kilkunastu mniejszych miejscowościach. W I półroczu br. średni nakład jednorazowy dziennika wyniósł 265 501 egz. (dane ZKDP, opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl).

Miejski serwis Naszemiasto.pl prezentuje wiadomości lokalne z 226 miast z 16 regionów Polski.  Na stronie znaleźć można także m.in. bazę firm, lokali gastronomicznych i urzędów. Witryna w czerwcu br. miała 2,7 mln realnych użytkowników i ponad 35 mld odsłon (dane Megapanel PBI/Gemius).
 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Gazeta „Echo Miasta” zmieni się w „Nasze Miasto”

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
red PI
No to Nasze Miasto reaktywacja ..... 1 gazeta bezpłatna Passauera, a teraz Polskapresse (bo zmienili nazwę) to właśnie Nasze Miasto nie wyszło i został tylko portal ... hmmmm ciekawe jak teraz pójdzie ..........
8 8
odpowiedź
User
Giuseppe
Pójdzie jak zwykle! Jaka ekipa takie wyniki
8 8
odpowiedź
User
krq
Serwisy NaszeMiasto są słabe pod każdym względem. I taka też będzie prawdopodobnie ta gazeta. Zresztą Echo jest osłabiane regularnie od kilku lat więc to jakby tylko wycinek tej polityki która ma skutkować wzrostem, a jej efektem jest spadek choćby PBC. To jest prosta matematyka - np. katowickie Echo 4-5 lat temu potrafiło wyżyłować PBC do poziomu 7-8 procent. Dziś? W granicach czterech i i tak jest to jeden z lepszych wyników EM.
8 8
odpowiedź
User
mick
Nasze Miasto silną marką? Wolne żarty. Beznadziejne teksty, przeklejone teksty i taka będzie ta gazetka. Niestety, wszystko czego tknie się Polskapresse znika z rynku. Jak może produkt być dobry, jeśli robią go ludzie, którzy o dziennikarstwie wiedzą tylko to, jak tu komu podlizać się, żeby zachować robotę, a tekst wymieli jakiś student.
8 8
odpowiedź
User
czytelnik
Piękne zmiany, a w Polsce Dzienniku Zachodnim wręczają zwolnienia na potęgę. Końca nie widać, a to dopiero początek czystki. Dziwne że jakimś cudem, nieudolne kierownictwo reklamy, tejże szmaciarskiej gazeciany, dalej siedzi na ciepłych posadkach. Czas wywalić tych nierobów. A nie zwalniać ludzi którzy naprawdę" tyrają".
8 8
odpowiedź