SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Gazeta Polska” wygrała w sądzie z TVN

Sąd Apelacyjny w Warszawie oddalił pozew stacji TVN przeciw „Gazecie Polskiej” (Niezależne Wydawnictwo Polskie). Stacja pozwała tygodnik za to, że w 2007 roku podał, iż reportaż nadany w programie TVN „Superwizjer”, był nierzetelny.

„Gazeta Polska” wygrała w sądzie z TVN

W całej sprawie chodziło o cykl artykułów Leszka Misiaka. które ukazały się na łamach „GP” w 2007 roku. Autor wykazał w nim nierzetelność reportażu pt. „Kardiochirurg bez serca, wyemitowanego w programie „Superwizjer” telewizji TVN. W materiale reporterzy pokazali, że lekarz, który pomógł policji w akcji kontrolowanego wręczenia łapówki kierownikowi kliniki kardiochirurgii w Białymstoku, działał bezpodstawnie.

Po publikacji tygodnika, TVN pozwał „Gazetę Polską” o ochronę dóbr osobistych. Prawomocny wyrok Sądu Apelacyjnego z zeszłego tygodnia potwierdził orzeczenie sądu pierwszej instancji, który także przyznał rację „GP”.

Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem "Gazety Polskiej" w październiku br. wyniosła 63 752 egz. (więcej na ten temat).
 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Gazeta Polska” wygrała w sądzie z TVN

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
:P
To kolejny dowod na brak niezaleznosci "polskich" sondow!!!! Tam siedzom same Ubeki!!!

Oh, wait...

PS. Wiem jak sie pisze "sadow" i "siedza" ale chcialem w powyzszym tekscie oddac urok ortografii i stylu Genetycznych PatryYjotow. :)
8 8
odpowiedź
User
wroc
Kłamstwa TVNu mają krótki nogi
8 8
odpowiedź
User
olo
TVN nadaje prawdziwe rzetelne informacje , nawet sąd to dostrzegł .
8 8
odpowiedź