SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gazeta Prawna i Nasz Dziennik liderami

W I półroczu najwięcej z reklam straciła "Gazeta Wyborcza" i "Dziennik Sportowy"

W pierwszym półroczu 2003 najwięcej z reklam zarobiła "Gazeta Wyborcza", ale w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego przychody zmniejszyły się o 9,2%. Druga Rzeczpospolita zarobiła mniej o 1,3%. Najwięcej jednak stracił "Dziennik Sportowy" aż 24,5% - wynika z danych Agora Monitoring.

W tym czasie największy wzrost przychodów z reklam zanotowały: "Gazeta Prawna", "Nasz Dziennik" i "Puls Biznesu".

dzienniki ogólnopolskiereklamy krajowe i lokalne
TytułI-VI 2002I-VI 2003dynamika
GAZETA WYBORCZA353 307 633320 779 868-9,2%
RZECZPOSPOLITA60 973 02360 189 641-1,3%
SUPER EXPRESS39 614 78241 563 5364,9%
PULS BIZNESU10 275 51213 816 46034,5%
DZIENNIK SPORTOWY12 103 8229 135 849-24,5%
GAZETA PRAWNA4 492 8517 907 07876,0%
PARKIET GAZETA GIEŁDY4 126 1705 189 94025,8%
TRYBUNA3 040 2363 223 6726,0%
NASZ DZIENNIK1 231 4532 125 97272,6%
SPORT562 664596 3726,0%
PRAWO I GOSPODARKA4 120 2020-100,0%
ŻYCIE2 956 9070-100,0%
Suma całkowita496 805 255464 528 390-6,5%

Dane cennikowe; dotyczą wpływów ze standardowych reklam i ogłoszeń prasowych.
nie uwzględnia rabatów (zawiera wydatki cennikowe);
nie uwzględnia ogłoszeń drobnych, insertów i innych niestandardowych reklam (wklejek; wszywek);
nie uwzględnia reklam tytułów w tytułach tego samego wydawcy;


Dołącz do dyskusji: Gazeta Prawna i Nasz Dziennik liderami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl