Weekendowa „Gazeta Wyborcza” z dodatkiem „Nasza Europa” zamiast „The Wall Street Journal"

Od najbliższej soboty, 9 marca br. weekendowa „Gazeta Wyborcza” (Agora) nie ukaże się już z dodatkiem „The Wall Street Journal", a z „Nasza Europa”. Pojawią się w niej wybrane teksty z „WSJ” i innych zagranicznych tytułów.

NB
NB
Udostępnij artykuł:
Weekendowa „Gazeta Wyborcza” z dodatkiem „Nasza Europa” zamiast „The Wall Street Journal"
Biura redakcji „Gazety Wyborczej” w Warszawie

Sobotni dodatek „Gazety Wyborczej" - „The Wall Street Journal" przestanie być wydawany w formie osobnego magazynu. Agora podkreśla, że "Gazeta Wyborcza" nie kończy współpracy z amerykańskim dziennikiem "The Wall Street Journal" tylko „zmienia formę wydawniczą” - zagraniczne treści będą publikowane w różnych działach dziennika. Czytelnicy "Gazety Wyborczej" nadal będą mogli także korzystać ze specjalnego pakietu prenumeraty cyfrowej na Wyborcza.pl, obejmującego oryginalne wydania „WSJ” w wersji cyfrowej.

Nadchodzi „Nasza Europa”

„The Wall Street Journal" zastąpi nowy magazyn „Nasza Europa”, który będzie ukazywać się wraz z weekendowymi wydaniami „Wyborczej”.  Mają w nim ukazywać się wybrane artykuły z „WSJ”.

Na łamach 12-stronicowego magazynu czytelnicy mają w nim znaleźć treści dotyczące zbliżających się wyborów do Parlamentu Europejskiego, a także analizy, reportaże i rozmowy o tematyce europejskiej z zagranicznych tytułów prasowych, z którymi „Gazeta Wyborcza" współpracuje w projekcie LENA (Leading European Newspaper Alliance) - „El Pais", „Die Welt", „La Repubblica", „Le Figaro", „Le Soir", „Tages-Anzeiger" i „Tribune de Genéve".

Jerzy Wójcik, wydawca „Gazety Wyborczej” uzasadnia zmiany „analizą zachowań czytelniczych w papierze i internecie”.

- Wiemy, że czytelnicy „Gazety Wyborczej" codziennie oczekują kolejnych tekstów o świecie. Nowy tygodnik „Nasza Europa", który powstaje we współpracy z największymi europejskimi gazetami zrzeszonymi w LENA, odpowiada na potrzeby naszych odbiorców, oferując im więcej tematów związanych ze zbliżającymi się Eurowyborami i Brexitem - tłumaczy Wójcik.

Redaktorami prowadzącymi nowy magazyn będą Roman Imielski, Mariusz Kania, Łukasz Grzymisławski i Bartosz Wieliński.

- Tegoroczne wybory do Parlamentu Europejskiego zdecydują być może o tym, jak będzie wyglądać przyszłość wspólnej Europy. Głównym celem „Naszej Europy” jest więc przybliżenie czytelnikom tematów europejskich - dodaje Roman Imielski, szef newsroomu „Gazety Wyborczej”.

Wydanie wspiera promocja w radiu (Radio TOK FM, RMF FM), internecie (Google, Facebook), a także autopromocja na łamach dziennika, w serwisie Wyborcza.pl i w mediach społecznościowych. Działania reklamowe przygotował zespół marketingu „Gazety Wyborczej”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu