SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Gazeta Wyborcza“ promuje się spotem 3D (wideo)

W telewizji pojawił się właśnie spot reklamowy “Gazety Wyborczej” (Agora SA) pt. “Gazeciarz”. Stanowi on kolejną odsłonę najnowszej kampanii wizerunkowej dziennika. Film został stworzony w technice 3D.

- Projekt był bardzo czasochłonny, za każdą część animowanego świata (otoczenie, gazeciarz, zwierzęta) odpowiadała inna osoba. Istotną rolę odegrała właściwa koordynacja wszystkich elementów – mówi Aleksandra Markowicz, szef koordynacji postprodukcji w firmie Lightcraft, która przygotowała animację.

Początkowa, surowa wersja spotu


Kampania wizerunkowa zaczęła się 1 lipca br. i ma za zadanie przedstawić “Gazetę” jako multimedialną markę, obecną w wydaniu papierowym, w postaci serwisu internetowego i mobilnego.

Finalna wersja spotu wraz z animacjami Lightcrafta

 

Akcja obejmuje telewizję (TVN, TVP 1, Polsat i kanały tematyczne z port folio At Media), nośniki reklamy zewnętrznej (AMS), kina (Multikino) oraz internet (Nk.pl, Google.pl, Filmweb.pl, Youtube.pl iOnet.pl).

Za scenariusz i pomysł kampanii odpowiada agencja JiS, zaś media do niej zaplanował Starlink.

Dołącz do dyskusji: „Gazeta Wyborcza“ promuje się spotem 3D (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
verva
Puder marketingowy nie wystarczy, aby z biuletynu partyjnego zrobić gazetę z krwi i kości.
odpowiedź
User
jan
ha ha "biuletyn partyjny"??? tak się składa, że to najlepsza gazeta codzienna w tym kraju, poziomem przewyższająca konkurentów, jakość tekstów, nowoczesność i ciągłe dostosowywanie się do obecnych trendów, sprawiają, ze ta gazeta to najjaśniejszy punkt na mapie prasowej w tym kraju!!!
odpowiedź
User
ku
multimedialna jest tak, że i na papierze i w internecie są te same artykuły więc żadnego sensu nie ma kupowanie wydania papierowego chyba, że przyzwyczajenie
odpowiedź