SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Gazeta Wyborcza" zmniejszyła o 20 mln zł wpływy reklamowe

Cennikowe wpływy reklamowe polskich dzienników były w I kwartale br. o 5 proc. niższe niż rok wcześniej. Jako jedyne tytuły z czołówki więcej „na papierze” zarobiły z reklam „Fakt” i „Metro”.

Polskie dzienniki od stycznia do marca br. cennikowo zarobiły z reklam 507,9 mln zł, czyli dokładnie 5,1 proc. mniej niż w tym samym okresie 2009 roku – wynika z danych firmy Expert Monitor przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Wśród czołowych tytułów największe spadki cennikowych wpływów reklamowych zanotowały liderujące pod tym względem „Gazeta Wyborcza” (o 8,4 proc) i „Polska The Times” (o 7,3 proc.), a zdecydowanie mniejszy (o 2,4 proc.) – „Rzeczpospolita”.

Natomiast więcej niż rok wcześniej „na papierze” zarobiły z reklam „Fakt” (o 18,5 proc.) i bezpłatne „Metro” (o 19,2 proc.).

 

Wpływy reklamowe dzienników (bez autopromocji)
 I–III. 2010I–III. 2009
Gazeta Wyborcza179 401 793 zł195 879 640 zł
Polska64 353 755 zł69 413 009 zł
Fakt49 303 980 zł41 599 719 zł
Rzeczpospolita36 459 282 zł37 354 782 zł
Metro24 858 364 zł20 849 618 zł
monitorowane dzienniki razem507 917 970 zł535 267 900 zł


 

Dołącz do dyskusji: "Gazeta Wyborcza" zmniejszyła o 20 mln zł wpływy reklamowe

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gw
wreszcie dobra wiadomość
odpowiedź
User
darek
Bojkot Wyborczej w Poznaniu i Wielkopolsce dział , Agora wysyła donosy na Policje by ścigała kibiców za zbieranie agorowej makulatury :)
odpowiedź
User
Romek
to nie sa prawdziwe dane, bo obliczone na podstawie cennikow, nikomu niepotrzebne, najwyzej jako ciekawostka
odpowiedź