Gdynia wybrała do współpracy 2mgroup

2mgroup opracuje strategię marki i plan komunikacji marketingowej, a także zrealizuje część działań komunikacyjnych dla Nadmorskiego Obszaru Usługowego NORDA. Zamawiający strategię jest gmina miasta Gdynia.

pt
pt
Udostępnij artykuł:

2mgroup odpowiada za przygotowanie koncepcji marki oraz planów komunikacji zewnętrznej, wewnętrznej oraz kryzysowej.

Projektem zajmuje się zespół konsultantów, którym kieruje Beata Domagalska, za koordynację prac wykonawczych odpowiada Marta Kolińska.

Umowa obowiązuje do końca marca 2016. Współpraca jest efektem wygranego przetargu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]