SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

General Motors ogłasza przetarg na budżet medialny w Europie

Amerykański koncern motoryzacyjny General Motors (GM) ogłosił przetarg na planowanie i zakup mediów w Europie.

Obecnie za warty około 400 milionów funtów budżet firmy, obejmujący takie marki jak Vauxhall, Opel, Chevrolet i Saab, odpowiedzialny jest dom mediowy Carat, należący do holdingu reklamowego Aegis Media.

Carat zdobył medialny budżet GM w roku 2006, kiedy koncern zrezygnował z usług domów mediowych Universal McCann i Initiative, należących do Interpublic Group.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: General Motors ogłasza przetarg na budżet medialny w Europie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl