„Geny pod kontrolą” w kampanii Loxon Max (wideo)

Ruszyła kampania promująca preparat przeciw łysieniu u mężczyzn Loxon Max (dawniej Loxon 5%). Za działania pod hasłem „Geny pod kontrolą” odpowiadają Publicis, Ilmatic, Orka i Mindshare.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
„Geny pod kontrolą” w kampanii Loxon Max (wideo)

Loxon Max (produkowany przez Sanofi-Aventis) to lek na skórę głowy w przypadku łysienia androgenowego u mężczyzn. Bohaterem trzydziestosekundowego spotu jest młody mężczyzna, który nie chce stracić włosów tak jak jego ojciec.

Kreację można obejrzeć w kanałach należących do stacji: Polsat, TVN, TVP. W internecie reklama będzie emitowana w serwisie Wirtualna Polska.

Po stronie agencji Publicis w pracach nad kampanią udział wzięli: Justyna Pyzik, Katarzyna Ulatowska, Agnieszka Dudzic i Daria Matczuk. Produkcją spotów telewizyjnych zajęło się studio produkcyjne Ilmatic, zaś postprodukcją Orka. Planowanie mediów powierzono domowi mediowemu Mindshare.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie