SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Geny pod kontrolą” w kampanii Loxon Max (wideo)

Ruszyła kampania promująca preparat przeciw łysieniu u mężczyzn Loxon Max (dawniej Loxon 5%). Za działania pod hasłem „Geny pod kontrolą” odpowiadają Publicis, Ilmatic, Orka i Mindshare.

Article

Loxon Max (produkowany przez Sanofi-Aventis) to lek na skórę głowy w przypadku łysienia androgenowego u mężczyzn. Bohaterem trzydziestosekundowego spotu jest młody mężczyzna, który nie chce stracić włosów tak jak jego ojciec.

Kreację można obejrzeć w kanałach należących do stacji: Polsat, TVN, TVP. W internecie reklama będzie emitowana w serwisie Wirtualna Polska.

Po stronie agencji Publicis w pracach nad kampanią udział wzięli: Justyna Pyzik, Katarzyna Ulatowska, Agnieszka Dudzic i Daria Matczuk. Produkcją spotów telewizyjnych zajęło się studio produkcyjne Ilmatic, zaś postprodukcją Orka. Planowanie mediów powierzono domowi mediowemu Mindshare.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Geny pod kontrolą” w kampanii Loxon Max (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl