George Clooney i John Malkovich reklamują Nespresso (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa Nespresso z udziałem George'aClooneya i Johna Malkovicha. W akcji obaj aktorzy pokazują, copotrafią zaoferować w zamian za tę kawę.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ruszającej właśnie kampanii reklamowej Nespresso GeorgeClooney po zakupie ekspresu do tej kawy zostaje zabity przezfortepian spadający z budynku. U bram nieba aktora wita JohnMalkovich, który jest gotów dać mu następną szansę na ziemi, aletylko w zamian za to urządzenie.

W jednym wariancie reklamy Clooney przystaje na tę propozycję iwraca na ziemię, natomiast w innym - zostaje w niebie. - Przekaz zudziałem aktorów ma wprowadzać odbiorców w atmosferę relaksu iprzyjemności związanej z naszą marką - podkreśla Guillaume LeCunff, dyrektor międzynarodowego marketingu i strategii NestléNespresso.

Kampania od 6 listopada jest prowadzona w Europie (nie obejmującPolski) i Australii. Scenariusze spotów przygotowała agencja McCannParis, natomiast wyreżyserował je Robert Rodriguez.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu