George Clooney obok gwiazdy „Gry o tron” w reklamie Nespresso

W nowej reklamie Nespresso globalny ambasador marki, George Clooney, wciela się w rycerza ratującego królestwo. W roli królowej występuje zaś znana z kreacji Margaery Tyrell w „Grze o tron” Natalie Dormer.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

60-sekunowa reklama „The Quest” przenosi widzów początkowo do świata najdawniejszych dworów królewskich, rodem z hitowego serialu „Gra o tron”. Clooney jako rycerz ratujący kraj pada na kolana przed królową, która gra Natalie Dormer. W pewnym momencie baśniowa fikcja znika, ustępując miejsca pełnej sali kinowej. Do niej i do współczesnego świata, łamiąc czasoprzestrzeń, przenosi się także Clooney w zbroi rycerza.

Kampania z udziałem George'a Clooneya i Natalie Dormer emitowana jest w 30 krajach, za jej przygotowanie odpowiada McCann. Amerykański aktor jest ambasadorem reklamowym marki kawy od kilkunastu lat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję