Agencja GetHero mniej zyskowna

W ub.r. agencja influencer marketingowa GetHero zwiększyła przychody o 12,7 proc. do 53,4 mln zł. Jej koszty operacyjne podskoczyły o prawie 20 proc., przez co zysk netto zmalał z 3,64 do 1,68 mln zł.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Agencja GetHero mniej zyskowna

Wpływy sprzedażowe netto GetHero poszły w górę z 48,11 do 56,66 mln zł, a ujemny wynik ze zmiany stanu produktów pogłębił się z -729 tys. do 3,25 mln zł. Przychody krajowe zwiększyły się z 29,36 do 44,33 mln zł, a te z zagranicy zmalały z 18,75 do 12,33 mln zł.

W sprawozdaniu agencja podkreśla, że obsługuje głównie kampanie z udziałem youtuberów i tiktokerów, mając „zawarte umowy na wyłączną obsługę kilkudziesięciu znaczących twórców internetowych, między innymi w oparciu o ich kanały, produkuje i przeprowadza kampanie marketingowe”

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/gry-online-bez-polowy-zysku,7169498676992129a ##

Działalność operacyjna GetHero kosztowała w ub.r. 51,11 mln zł, o 19,7 proc. więcej niż przed rokiem (42,69 mln zł). Stanowiące zdecydowaną większość koszty usług obcych wzrosły z 38,47 do 45,15 mln zł.

Nakłady na wynagrodzenia wyniosły w ub.r. 4,44 mln zł, a na ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia pracownicze - 576,9 tys. zł. Rok wcześniej było to, odpowiednio, 3,19 mln i 347,3 tys. zł.

Koszty amortyzacji wzrosły z 507,3 do 625 tys. zł, a pozostałe koszty operacyjne - ze 183,4 do 253 tys. zł.

Zysk operacyjny GetHero zmalał z 4,53 do 2,05 mln zł, a zysk netto - z 3,64 do 1,68 mln zł. Agencja nie wypłaci dywidendy swojemu właścicielowi - niemieckiemu koncernowi Webedia Group, cały zeszłoroczny zysk przeznaczono na kapitał zapasowy.

W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2022, a poprzedni - 2021

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem