SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Getin Bank w nowej kampanii promuje konto oszczędnościowe (wideo)

W telewizji, kinie, internecie i oddziałach własnych ruszyła kampania reklamowa Getin Banku promująca konto oszczędnościowe. Akcję przygotowały firmy Deloitte Digital i Papaya.

Article

Getin Bank zwraca w swojej nowej kampanii uwagę na odpowiedzialne zarządzanie finansami domowymi i prezentuje podstawową funkcję konta oszczędnościowego, czyli oszczędzanie. Zachęcać ma do tego oferta z oprocentowaniem 2,8% i obsługa konta przez aplikację mobilną.

Na potrzeby akcji powstały cztery reklamy telewizyjne. Spoty w wersji 30-sek. i 15-sek. będą emitowane w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych oraz na kanałach tematycznych.

Ponadto prowadzone będą działania w internecie, obejmujące reklamy display w głównych serwisach internetowych, a także kampania video wykorzystująca VOD i YouTube. Dodatkowo, w oddziałach Getin Banku w największych miastach w Polsce będzie można zobaczyć specjalnie przygotowane witryny.

Kampania została przygotowana przez agencję Deloitte Digital. Reżyserem spotów telewizyjnych jest Bartosz Dombrowski, a zrealizował je dom produkcyjny Papaya.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Getin Bank w nowej kampanii promuje konto oszczędnościowe (wideo)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
James
To ten typ reklamy, który nie zachęca i sama marka jest bliska archetypowi skur***la.
Nieogarnięty klient dostaje reprymendę od banku, który na jego "problem" ma konto oszczędnościowe. Klient w 9 miesięcy dużo na nim uzbiera. Świetny insighty, pewnie tzw własny.
30 17
odpowiedź
User
Wrrr
Kurcze, ale to prawdziwe. Dobre.
20 14
odpowiedź
User
DD
Zatrudnili w tym dilojcie narodu z całej branży, a wypuszczają coś rodem z łodzi.
21 15
odpowiedź
User
VML
Takie lepsze ING.
16 9
odpowiedź
User
Słaby Ślusarz
Myśl kampanii= Dziad ci prawi komunały przez dzień cały:), ty zaś słuchaj dziada, dobra jego rada, bank dla słabych ludzi, bank dla życiowych nieudaczników.

Egzekucja kreatywna= zaraz, zaraz, co to ja widziałem, zielone coś na końcu, bank może, o Espumisan teraz leci, ch*j z tym.
27 12
odpowiedź