Gillette i Venus z Twenty Four Seven PR

Agencja Twenty Four Seven PR rozpoczęła współpracę z Procter & Gamble dla marek Gillette i Venus.

io
io
Udostępnij artykuł:

Agencja będzie świadczyć usługi z zakresu brand PR dla produktów Gillette. Współpraca obejmuje pełną gamę produktów, do których zaliczają się maszynki i kosmetyki Gillette dla mężczyzn oraz maszynki do golenia, stworzone specjalnie dla kobiet pod marką Venus.

Umowa została podpisana na rok, z możliwością przedłużenia.

Twenty Four Seven PR z Procter & Gamble współpracuje od 2008 roku, kiedy firmy podpisały umowę na obsługę w zakresie komunikacji korporacyjnej P&G.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej