SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Globalna reklama nowej Toyoty C-HR wyprodukowana przez Papaya Films (wideo)

Udostępniono spot promujący zaprezentowaną właśnie nową wersję samochodu Toyota C-HR. Realizacją reklamy, we współpracy z firmą 76 Ltd, zajął się polski dom produkcyjny Papaya Films.

- Główna idea jest taka, żeby jak najbardziej efektownie pokazać nowy samochód, który jest najważniejszą premierą Toyoty w ostatnich 10 latach - komentuje Wojciech Skiba, producent z Papaya Films. - To jest styl życia, zabawa, radość z jazdy - opisuje spot jeden z jego reżyserów Yann Secouet (drugim jest David Mould).

Reklamę kręcono przez trzy dni w Warszawie, w zamkniętych przestrzeniach. Po raz pierwszy została wyemitowana we wtorek na targach motoryzacyjnych w Genewie, podczas prezentacji nowej wersji Toyoty C-HR.

Kreacją reklamy zajęła się agencja Saatchi & Saatchi London.

Spot będzie wykorzystywany w wielu krajach w ramach kampanii promujących Toyotę C-HR.

Dołącz do dyskusji: Globalna reklama nowej Toyoty C-HR wyprodukowana przez Papaya Films (wideo)

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
luryk
Oznaczenie C-HR trochę w stylu nazewnictwa Hondy - hrv, crv, crz...
odpowiedź
User
roman
oznaczenie może ta trochę ale cała reszta to zupełnie nie. c-hr to fajny model a w dodatku crossover i w wersji hybrydowej. wydaje mi się, że będzie się dobrze sprzedawał.
odpowiedź
User
sewer
Ale paw ta reklama.
odpowiedź