'Głód może dopaść Cię wszędzie!'

Rusza nowa akcja promocyjna marki Danio firmy Danone

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Od 1 czerwca pod hasłem "Głód może dopaść Cię wszędzie" rusza akcja eventowo-promocyjna marki Danio. Głównym elementem akcji jest brand icon Danio - postać Małego Głoda. Podczas całej akcji marka Danio nie będzie komunikowana bezpośrednio, a jedynie poprzez skojarzenie z Małym Głodem oraz logo Danio eksponowane na obrandowanych samochodach. Celem akcji jest utrwalenie świadomości marki oraz dodatkowe związanie jej wizerunku z brand icon. Akcja potrwa do końca miesiąca.

Akcja ma charakter ogólnopolski. W 7 wybranych miastach (Warszawa, Kraków, Katowice, Poznań, Wrocław, Gdańsk, Sopot) będzie można wziąć udział w happeningach ulicznych z udziałem animatorów przebranych za postaci Małych Głodów. Przemieszczając się po najbardziej zatłoczonych rejonach miast, grupy 8 animatorów będą zachowywać się jak postaci ze spotów reklamowych - będą protestować przeciwko Danio oraz zaczepiać przechodniów.

W 16 miastach rozstawione zostaną 3-metrowe, dmuchane makiety Małego Głoda. Dodatkowo, na terenie 84 największych hipermarketów (23 miasta) prowadzone będą animacje o charakterze happeningu z wykorzystaniem brand icon.

Komunikacja wokół akcji ograniczona została do działań public relations, a jej charakter utrzymany będzie w swobodnym i humorystycznym tonie. W celu zachowania charakteru happeningu nie zostały przewidziane dodatkowe materiały POS.

Jako follow up akcji zaplanowana została promocja konsumencka, w której konsumenci wygrać mogą "broń" do walki z Małym Głodem - termotorby i minilodówki. Akcja wspierana jest kampanią telewizyjną (spot 15" i bumpery 4" i 5") w TVP, Polsacie, TVN, TVN7 i TV4.

Za przygotowanie i realizację akcji eventowej odpowiedzialna jest Grupa Białko, a wsparcie public relations zapewnia agencja Network PR.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych