SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Głód może dopaść Cię wszędzie!'

Rusza nowa akcja promocyjna marki Danio firmy Danone

Od 1 czerwca pod hasłem "Głód może dopaść Cię wszędzie" rusza akcja eventowo-promocyjna marki Danio. Głównym elementem akcji jest brand icon Danio - postać Małego Głoda. Podczas całej akcji marka Danio nie będzie komunikowana bezpośrednio, a jedynie poprzez skojarzenie z Małym Głodem oraz logo Danio eksponowane na obrandowanych samochodach. Celem akcji jest utrwalenie świadomości marki oraz dodatkowe związanie jej wizerunku z brand icon. Akcja potrwa do końca miesiąca.

Akcja ma charakter ogólnopolski. W 7 wybranych miastach (Warszawa, Kraków, Katowice, Poznań, Wrocław, Gdańsk, Sopot) będzie można wziąć udział w happeningach ulicznych z udziałem animatorów przebranych za postaci Małych Głodów. Przemieszczając się po najbardziej zatłoczonych rejonach miast, grupy 8 animatorów będą zachowywać się jak postaci ze spotów reklamowych - będą protestować przeciwko Danio oraz zaczepiać przechodniów.

W 16 miastach rozstawione zostaną 3-metrowe, dmuchane makiety Małego Głoda. Dodatkowo, na terenie 84 największych hipermarketów (23 miasta) prowadzone będą animacje o charakterze happeningu z wykorzystaniem brand icon.

Komunikacja wokół akcji ograniczona została do działań public relations, a jej charakter utrzymany będzie w swobodnym i humorystycznym tonie. W celu zachowania charakteru happeningu nie zostały przewidziane dodatkowe materiały POS.

Jako follow up akcji zaplanowana została promocja konsumencka, w której konsumenci wygrać mogą "broń" do walki z Małym Głodem - termotorby i minilodówki. Akcja wspierana jest kampanią telewizyjną (spot 15" i bumpery 4" i 5") w TVP, Polsacie, TVN, TVN7 i TV4.

Za przygotowanie i realizację akcji eventowej odpowiedzialna jest Grupa Białko, a wsparcie public relations zapewnia agencja Network PR.

Dołącz do dyskusji: 'Głód może dopaść Cię wszędzie!'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl