„Główny Rozpussszczający” w reklamach marki Plusssz

Marka Plusssz, producent suplementów diety, wystartowała z platformą komunikacyjną „Główny Rozpussszczający”. W centrum jej przekazu leży sprawczość konsumenta – to on staje się głównym bohaterem swojej codzienności, działając na swoje 100 proc. – w zgodzie ze sobą i własnym stylem życia.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
„Główny Rozpussszczający” w reklamach marki Plusssz
fot. materiały prasowe

– Nowa kampania wpisuje się w DNA marki Plusssz, która od lat łączy innowacyjność swoich produktów z ideą aktywnego stylu życia. Wierzymy, że każdy ma moc, by działać na swoje 100%, ale też potrzebuje chwili, by się doładować. Dobre nawodnienie to podstawa sprawności fizycznej i psychicznej –  mówi Katarzyna Sikorska, dyrektorka marketingu BU Polski Lek.

– Jako lider kategorii, Plusssz zachęca każdego, by brał odpowiedzialność za swoje zdrowie i samopoczucie – był Głównym Rozpuszczającym na swoje 100% – dodaje. 

Ideę „Głównego Rozpussszającego” obrazują energetyczne materiały wizualne. Identyfikacja graficzna kampanii, inspirowana logotypem Plusssza, podkreśla pozytywne emocje i nowoczesny charakter komunikacji. Działania marki wspierane są przez jej ambasadorów – Wilfredo Leona, jednego z najlepszych siatkarzy świata oraz Aleksandrę Mirosław, rekordzistkę świata we wspinaczce sportowej. 

Za kreację kampanii digital, planowanie mediów oraz PR odpowiada agencja Huta 19 m. Joachima Fersengelda, a za produkcję Buku Team.

Plusssz to marka preparatów witaminowych, która od ponad 20 lat dostarcza suplementy diety dla dzieci, dorosłych, seniorów i osób aktywnych fizycznie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]