Gmail najbardziej w górę, strony Onetu i WP przyciągają najmocniej (TOP serwisów mailowych)

Wśród serwisów poczty elektronicznej liderem zasięgowym jest Gmail, zanotował też największy wzrost odwiedzalności rok do roku. Natomiast najwięcej odsłon mają witryny mailowe Onetu i WP. Sześć czołowych serwisów zanotowało 9,2 proc. użytkowników i 21,6 proc. odsłon więcej niż rok wcześniej.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W czerwcu br. przeglądarkową wersję Gmaila, stanowiącą sekcję mailową domeny Google.com, odwiedziło 10,19 mln użytkowników, czyli 37,5 proc. wszystkich internautów w Polsce. Wykonali w serwisie 270,57 mln odsłon, każdy średnio 26,6 - wynika z danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Gmail jest zdecydowanym liderem zasięgowym wśród witryn mailowych - zajmująca drugie miejsce sekcja mailowa WP.pl miała 6,88 mln użytkowników, a analogiczny dział Onetu - 4,55 mln. Przy czym oba serwisy zanotowały dużo więcej odsłon od Gmaila: sekcja WP.pl - 813,42 mln (średnio 118,1 na odwiedzającego), a dział Onetu - 607,95 mln (przeciętnie 133,5 na użytkownika).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/najpopularniejsze-serwisy-i-aplikacje-mobilne-w-polsce-w-czerwcu-2020-roku-onet-przed-allegro-i-wp-facebook-traci-w-mobile-u,7170508610312321a ##

W serwisie mailowym Interii 2,89 mln internautów wykonało 90,61 mln odsłon (każdy średnio 31,3), a w analogicznej witrynie o2.pl 2,67 mln użytkowników wygenerowało 282,59 mln odsłon (każdy przeciętnie 106).

Witryna mailowa Gazeta.pl miała 321,3 tys. odwiedzających i 18,94 mln odsłon, Mail Yahoo - 178,4 tys. użytkowników i 2,11 mln odsłon, a Int.pl - 32,7 tys. internautów i 492,4 tys. odsłon.

grafika

Sześć czołowych witryn mailowych (bez Mail Yahoo i Int.pl) w czerwcu br. miało łącznie 27,51 mln użytkowników (bez współodwiedzalności) i 2,08 mld odsłon, a rok wcześniej - 25,2 mln internautów i 1,71 mld odsłon. Tym samym rok do roku zyskały 2,31 mln odwiedzających (9,2 proc.) i 370,62 mln odsłon (21,6 proc.).

Procentowo największy wzrost osiągnął Gmail - o 1,85 mln użytkowników (22,3 proc.) i 70 mln odsłon (34,9 proc.). Natomiast w sekcji mailowej Interii przybyło 333,2 tys. internautów (13 proc.) i 17,8 mln odsłon (24,4 proc.), w analogicznym dziale Onetu - 369,2 tys. internautów (8,8 proc.) i 96,6 mln odsłon (18,9 proc.), a w witrynie mailowej Gazeta.pl - 43,7 tys. użytkowników (15,7 proc.) i 3,15 mln odsłon (19,9 proc.).

W dziale mailowym WP.pl przy spadku liczby odwiedzających o 48,4 tys. (0,7 proc.) liczba odsłon zwiększyła się o 153,43 mln odsłon (23,2 proc.). Natomiast sekcja mailowa o2.pl zanotowała spadek liczby użytkowników o 240,7 tys. (8,3 proc.) i wzrost liczby odsłon o 29,63 mln (11,7 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/facebook-wykop-i-chomikuj-ze-spadkami-w-mobile-u-tiktok-wyprzedzil-snapchata-top10-serwisow-i-aplikacji-spolecznosciowych,7170498440296577a ##

Mail Yahoo w czerwcu ub.r. osiągnął zbyt małą odwiedzalność, żeby oszacowano ją w badaniu Gemius/PBI, a w przypadku Int.pl oszacowano tylko liczbę odsłon.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu