Goldbach Interactive odpowiada za PR produktowy marki Kamill

Od lipca agencja Goldbach Interactive rozpoczęła obsługę public relations marki Kamill, należącej do Burnus Polska.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Goldbach Interactive odpowiada za PR produktowy marki Kamill

Agencja zajmie się m.in. działaniami media relations w zakresie PR-u produktowego marki Kamill. Do zadań agencji będzie należeć również koordynowanie współpracy z blogerkami i vlogerkami.

Od marca ub.r. Goldbach Interactive prowadzi fanpage marki na Facebooku.

Strony nie zdradzają, na jak długo podpisały umowę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami