'Golden Club' - program lojalnościowy sprzętu Amica

Rusza "Golden Club" - program lojalnościowy sprzętu Amica. Akcjęskierowaną do sprzedawców przygotowała agencja Fresh Brand Design.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach programu "Golden Club" sprzedawcy sprzętu AGD, którzyzachęcą klientów do kupienia urządzeń marki Amica, otrzymująwirtualną walutę. Ci, którzy zbiorą jej najwięcej, wygrająwycieczki zagraniczne, natomiast pozostali będą mogli wymienić jąna karty przepłacone. W ramach akcji organizowane są równieżdodatkowe konkursy SMS-owe z nagrodami.

Program "Golden Club" został zaplanowany na trzy miesiące. Jegokoncepcję i kreację przygotowała agencja Fresh Brand Design, którarównież zajmuje się obsługą tej akcji i prowadzi wspierające jądziałania promocyjne.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu