SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

GoldenSubmarine odpowiada za kampanię rebrandingową Soli Kujawskiej

Agencja GoldenSubmarine przygotowała kampanię rebrandingową marki przypraw i dodatków Sól Kujawska, należącej do koncernu Ciech.

Produkt w nowej identyfikacji wizualnej i opakowaniach trafił już do sprzedaży detalicznej.

Agencja GoldenSubmarine odpowiadała za przygotowanie i realizację sesji zdjęciowej, zaprojektowanie key visualu, a także layoutów reklamowych dedykowanych komunikacji w kanałach offline – w gazetkach sieci handlowych, pismach branżowych B2B, m.in. „Hurt & Detal” oraz prasie kulinarnej. W planach jest również komunikacja w innych segmentach prasy.

Zespół GoldenSubmarine zajmuje się stałą obsługą marek z portfolio spółki Ciech, w tym marek solnych.

Dołącz do dyskusji: GoldenSubmarine odpowiada za kampanię rebrandingową Soli Kujawskiej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl