SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

GoldenSubmarine wypromuje nowe smaki Żubrówki

Agencja GoldenSubmarine zajmie się kampanią reklamową nowych wariantów smakowych Żubrówki Bison Grass (CEDC) - Rajskie Jabłko, Dzika Czereśnia oraz Leśna Poziomka.

Article

GoldenSubmarine odpowiada za koncepcję kreatywną i wdrożenie kampanii reklamowej. Działania  obejmują przygotowanie koncepcji kreatywnych i strategii zarówno przy planowanych kampaniach, jak i stałą komunikację w kanałach digital (www, social media) oraz punktach sprzedaży.

Żubrówka Bison Grass Rajskie Jabłko, Dzika Czereśnia oraz Leśna Poziomka trafiły do sprzedaży w lutym br. Już wtedy producent zapowiedział silniejsze wsparcie komunikacyjne dla tego brandu.

W portfolio CEDC znajdują się takie marki jak Żubrówka, Soplica, Bols, Absolwent, Metaxa, Remy Martin, Carlo Rossi, Grant’s, Jägermeister, Gancia, Campari, Cinzano czy Old Smuggler.

Współpracę nawiązano w wyniku wygranego przetargu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: GoldenSubmarine wypromuje nowe smaki Żubrówki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl