SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Goldfinger w sieci IN

W maju 2003 w Lizbonie na dorocznej Konwencji, Międzynarodowej Sieci Niezależnych Agencji Reklamowych i Marketingowych "IN" zaprezentowała się polska agencja - Goldfinger.

Agencja Goldfinger jest najmłodszym, 63 członkiem organizacji. Firma przedstawiła swój dorobek i podzieliła się swoimi doświadczeniami z polskiego rynku reklamowego z reprezentantami agencji z całego świata. Wystąpienie podczas zjazdu w Lizbonie otwiera nowy etap w historii Goldfingera - etap międzynarodowy. Agencja Goldfinger dołączyła w tym roku do IN, w wyniku finału rozmów, które toczyły się pomiędzy przedstawicielami sieci a Polakami i które zaowocowały przyjęciem agencji do organizacji. Prezentacje Agencji Goldfinger spotkały się z dużym zainteresowaniem pozostałych członków Stowarzyszenia "IN". Dla sieci "IN" nowa agencja oznacza rozszerzenie obszaru geograficznego działania. Goldfinger zaś jako jedyny przedstawiciel sieci IN w Polsce, może liczyć na pozyskanie nowych klientów i kolejne interesujące wyzwania.

Podczas zjazdu w Lizbonie, jego uczestnicy mieli okazję wysłuchać wystąpień największych ekspertów reklamy. Jednym z wykładowców był Washington Olivetto, słynny brazylijski kreatywny, który zdobył 44 złote Lwy w Cannes. Innym interesującym wykładowcą był Tom Clarity z agencji Clarity Coverdale Fury, który zaprezentował jak jego agencja wprowadziła nową kategorię produktową - wódki luksusowe, z jej głównym brandem wódką Belvedere, która posiada w swojej kategorii 50% udział rynkowy na rynku amerykańskim.

IN to sieć niezależnych agencji reklamowych i marketingowych.

Dołącz do dyskusji: Goldfinger w sieci IN

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl