SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Goodyear - kampania wizerunkowa

Goodyear na zimę - kampania wizerunkowa marki Goodyear

Balet aut na śnieżnym torze - to główny motyw spotu reklamowego rozpoczynającej się dziś kampanii "Opony Ultra Grip - Bezpieczne prowadzenie". Kampania ma charakter wizerunkowy i ma na celu promocję nowoczesnych opon zimowych Ultra Grip 6. Związana jest z rozpoczynającym się w połowie października sezonem wymiany opon letnich na zimowe.

Spot telewizyjny przedstawia slalom czterech samochodów po pokrytym śniegiem torze dla snowboardzistów. Samochody zdają się tańczyć w takt pogodnej muzyki słyszanej w tle. Bez problemów wjeżdżają na strome zbocza toru. W kulminacyjnym momencie wszystkie cztery wozy równocześnie wjeżdżają na pochyłość toru i zatrzymują się jeden obok drugiego zawisając nieruchomo pod dużym kątem w stosunku do poziomu drogi. Uważny widz usłyszy w tym momencie chrzęst śniegu, na którym zatrzymały się auta "wgryzające się" oponami w śnieżny puch. Reklamę puentuje informacja: "Opony Goodyear Ultra Grip 6 - 60% więcej nacięć bieżnika" oraz wspomniany slogan, "Opony Ultra Grip - Bezpieczne prowadzenie", wypowiadany spoza kadru.

Spot można śledzić w stacjach: TVP, TVN, TVN7 i TV4. Emitowany jest w wersjach

20- i 30-sekundowych. Adresatem reklam są osoby aktywne, biznesmeni, mieszkańcy dużych miast w przedziale wiekowym 25-45, dla których ważne jest bezpieczeństwo podróżowania i wysoka jakość używanych opon. Adaptację kreacji na potrzeby polskiego rynku przygotowała agencja Saatchi & Saatchi. Mediaplan opracował dom mediowy Universal McCann. To pierwsza tego typu kampania reklamowa tej marki prowadzona w sezonie zimowym w Polsce.

Oprócz telewizji kampania obejmuje też prasę. Ogłoszenia prasowe przedstawiają dwa samochody wiszące pionowo na ośnieżonej skarpie. Poza hasłem kampanii umieszczono na nich również informację o promocji, jaką objęte są nowe opony Goodyear. Osoby, które kupią komplet opon tej marki otrzymają w prezencie wieszak samochodowy. Ogłoszenia ukażą się w magazynach motoryzacyjnych, tygodnikach i prasie hobbystycznej.

"Zbliża się sezon zimowy. Ze względu na coraz niższe temperatury kierowcy już powinni myśleć o zmianie opon, jeżeli przywiązują wagę do bezpieczeństwa podróży. To najlepszy moment do przypomnienia o tym, zwłaszcza dla producenta opon stworzonych przy wykorzystaniu zaawansowanych technologii do bezpiecznej jazdy w warunkach zimowych. Opony Goodyear Ultra Grip są właśnie tego przykładem." - powiedziała Dominika Kraśko, Dyrektor ds. Marketingu Goodyear Polska i dodała: "Materiał, z którego wykonywane są opony zmienia swoje właściwości pod wpływem temperatury. Jazda na oponach letnich zaczyna być niebezpieczna już przy 7o Celsjusza. Dlatego już przy takiej temperaturze kierowcy powinni pomyśleć o zmianie opon na zimowe."

Dołącz do dyskusji: Goodyear - kampania wizerunkowa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl