Goodyear - kampania wizerunkowa

Goodyear na zimę - kampania wizerunkowa marki Goodyear

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Balet aut na śnieżnym torze - to główny motyw spotu reklamowego rozpoczynającej się dziś kampanii "Opony Ultra Grip - Bezpieczne prowadzenie". Kampania ma charakter wizerunkowy i ma na celu promocję nowoczesnych opon zimowych Ultra Grip 6. Związana jest z rozpoczynającym się w połowie października sezonem wymiany opon letnich na zimowe.

Spot telewizyjny przedstawia slalom czterech samochodów po pokrytym śniegiem torze dla snowboardzistów. Samochody zdają się tańczyć w takt pogodnej muzyki słyszanej w tle. Bez problemów wjeżdżają na strome zbocza toru. W kulminacyjnym momencie wszystkie cztery wozy równocześnie wjeżdżają na pochyłość toru i zatrzymują się jeden obok drugiego zawisając nieruchomo pod dużym kątem w stosunku do poziomu drogi. Uważny widz usłyszy w tym momencie chrzęst śniegu, na którym zatrzymały się auta "wgryzające się" oponami w śnieżny puch. Reklamę puentuje informacja: "Opony Goodyear Ultra Grip 6 - 60% więcej nacięć bieżnika" oraz wspomniany slogan, "Opony Ultra Grip - Bezpieczne prowadzenie", wypowiadany spoza kadru.

Spot można śledzić w stacjach: TVP, TVN, TVN7 i TV4. Emitowany jest w wersjach

20- i 30-sekundowych. Adresatem reklam są osoby aktywne, biznesmeni, mieszkańcy dużych miast w przedziale wiekowym 25-45, dla których ważne jest bezpieczeństwo podróżowania i wysoka jakość używanych opon. Adaptację kreacji na potrzeby polskiego rynku przygotowała agencja Saatchi & Saatchi. Mediaplan opracował dom mediowy Universal McCann. To pierwsza tego typu kampania reklamowa tej marki prowadzona w sezonie zimowym w Polsce.

Oprócz telewizji kampania obejmuje też prasę. Ogłoszenia prasowe przedstawiają dwa samochody wiszące pionowo na ośnieżonej skarpie. Poza hasłem kampanii umieszczono na nich również informację o promocji, jaką objęte są nowe opony Goodyear. Osoby, które kupią komplet opon tej marki otrzymają w prezencie wieszak samochodowy. Ogłoszenia ukażą się w magazynach motoryzacyjnych, tygodnikach i prasie hobbystycznej.

"Zbliża się sezon zimowy. Ze względu na coraz niższe temperatury kierowcy już powinni myśleć o zmianie opon, jeżeli przywiązują wagę do bezpieczeństwa podróży. To najlepszy moment do przypomnienia o tym, zwłaszcza dla producenta opon stworzonych przy wykorzystaniu zaawansowanych technologii do bezpiecznej jazdy w warunkach zimowych. Opony Goodyear Ultra Grip są właśnie tego przykładem." - powiedziała Dominika Kraśko, Dyrektor ds. Marketingu Goodyear Polska i dodała: "Materiał, z którego wykonywane są opony zmienia swoje właściwości pod wpływem temperatury. Jazda na oponach letnich zaczyna być niebezpieczna już przy 7o Celsjusza. Dlatego już przy takiej temperaturze kierowcy powinni pomyśleć o zmianie opon na zimowe."

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu