Google kupiło Wildfire

Google przejęło zajmującą się marketingiem w mediach społecznościowych firmę Wildfire.

Wojciech Borowicz
Wojciech Borowicz
Udostępnij artykuł:

Suma, którą Google musiało zapłacić za przejęcie młodej amerykańskiej firmy nie została oficjalnie ujawniona. Serwis AllThingsD, powołując się na swoje źródła, twierdzi że transakcja zamknęła się w około 250 milionach dolarów.

Wildfire działa od 2008 roku. Firma tworzy kampanie reklamowe w takich serwisach jak Facebook, Twitter, YouTube, Google+, LinkedIn i Pinterest. Ma ponad 16 tysięcy klientów.

Google już od pewnego czasu szukało sposobu na wejście na rynek reklamowy w social mediach. Wiosną internetowy gigant chciał kupić inną agencję zajmującą się marketingiem w serwisach społecznościowych - Buddy Media. Jednak na przełomie maja i czerwca za 800 milionów dolarów Buddy Media przejęło Salesforce.com.

grafika
Wojciech Borowicz
Autor artykułu:
Wojciech Borowicz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego

Władze właściciela TVN wolą Netfliksa. Wbijają szpile Paramountowi

Władze właściciela TVN wolą Netfliksa. Wbijają szpile Paramountowi

Holding Zygmunta Solorza bierze mega kredyt. Na 17 lat

Holding Zygmunta Solorza bierze mega kredyt. Na 17 lat

Minister kultury dostała pytanie o to, kto wykreślił zakaz prasy samorządowej. "Nie było zgody politycznej"

Minister kultury dostała pytanie o to, kto wykreślił zakaz prasy samorządowej. "Nie było zgody politycznej"

Krystyna Pawłowicz do posłuchania. Jako felietonistka w Radiu Wnet

Krystyna Pawłowicz do posłuchania. Jako felietonistka w Radiu Wnet