SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Google, Lego i YouTube najsilniejszymi markami w Polsce

Google, Lego oraz YouTube to marki, które stanęły na podium w dziewiątej edycji projektu Superbrands. W zestawieniu TOP20 znaleźli się także przedstawiciele z polskim rodowodem - Allegro, Tymbark oraz E.Wedel.

fot. materiały prasoweArticle

Na potrzeby projektu, Superbrands po raz kolejny we współpracy z ARC Rynek i Opinia zrealizowało jedno z większych konsumenckich badań siły i wizerunku marki. Badanie zostało przeprowadzone na próbie przekraczającej 15 tysięcy konsumentów i uwzględniało ponad 2400 marek konsumenckich w 110 kategoriach produktów i usług. W badaniu mierzono wspomaganą znajomość marki oraz skłonność do polecenia marki.

Tak przedstawia się TOP20 najsilniejszych marek obecnych na polskim rynku:

Tegoroczne badanie konsumenckie Superbrands zostało zrealizowane przez ARC Rynek i Opinia metodą CAWI na próbie N=15035, w dniach 4-30 września 2014 r., wyniki były ważone do struktury populacji ze względu na płeć oraz przedział wiekowy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Google, Lego i YouTube najsilniejszymi markami w Polsce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl