Google Partners - nowy program Google dla agencji w Polsce

Google uruchamia w Polsce nowy program dla agencji i specjalistów zajmujących się reklamą w internecie - Google Partners.

km
km
Udostępnij artykuł:

Polska jest drugim krajem na świecie, po Kanadzie, w którym rusza nowy program. Google Partners zastępuje wszystkie dotychczasowe programy agencyjne, m.in. Google dla Agencji, łącząc jego możliwości z nowymi funkcjonalnościami. Za pośrednictwem jednej platformy uczestnicy programu będą mogli korzystać ze wsparcia Google, a reklamodawcy z dostępu do ekspertów.

Agencje mogą rejestrować się w Google Partners za pośrednictwem strony internetowej google.com/partners. Każdy uczestnik programu zyska dostęp do funkcji i narzędzi, które mają wspierać jego rozwój, a także ułatwiać nawiązanie współpracy z potencjalnymi klientami lub innymi partnerami.

grafika

Poza możliwością bezpłatnego udziału w szkoleniach produktowych, certyfikacyjnych i sprzedażowych w ramach Akademii Google dla Agencji i przystąpienia do bezpłatnych egzaminów certyfikacyjnych, uczestnicy programu będą mogli korzystać z ofert promocyjnych dla swoich nowych i potencjalnych klientów. Dodatkowo dostęp do platformy pozwoli agencjom na uzyskiwanie bieżących informacji z branży, studiów przypadków czy nowych zasobów marketingowych.

Od 1 października br. za pomocą narzędzia Wyszukiwarki Partnerów Google potencjalni reklamodawcy będą mogli wyszukać Partnera Google, a następnie nawiązać z nim współpracę. Do końca września wyszukiwarka będzie pokazywać agencje certyfikowane według dotychczasowych zasad, natomiast od 1 października będą tam widoczni tylko Partnerzy Google.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu