Google Pay z pierwszą kampanią reklamową w Polsce i na Ukrainie

Pod hasłem "Płać za co chcesz, kiedy chcesz" rusza pierwsza zintegrowana kampania usługi Google Pay. Przygotowała ją agencja 180heartbeats + Jung v Matt.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Google Pay z pierwszą kampanią reklamową w Polsce i na Ukrainie

Kampania, przygotowana na rynek polski i ukraiński, potrwa do końca roku. Jest częścią platformy komunikacyjnej marki pod hasłem "Google Pay. Pay for whatever, whenever", która niemal równolegle rusza w USA i Australii.

Na polskim rynku Google Pay promowane będzie 15 i 30-sekundowymi filmami emitowanymi w internecie, w telewizji oraz w kinach. Spoty łączy motyw płatności za różne produkty w niespodziewanych, nieoczekiwanych sytuacjach. Każdą kreację wieńczy hasło "Płać za co chcesz, kiedy chcesz".

Akcję w Polsce uzupełnia kampania w internecie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Natomiast na Ukrainie działania realizowane będą w internecie, na outdoorze i w kinach.

Za kreację odpowiada 180heartbeats + Jung v Matt. Media zaplanowały i zakupiły Essence Global (online) oraz Media Direction OMD (telewizja, outdoor). Filmy reklamowe wyreżyserował Mike Andrews, a za produkcję odpowiada F25.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]