SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Google pozwala na emisję reklam audio przez platformę DoubleClick

Google zapowiedział, że rozpoczął udostępnianie reklam w formacie audio dla wszystkich użytkowników Bid Managera DoubleClick na całym świecie. Dzięki temu marki zyskały możliwość dotarcia do nowej grupy odbiorców korzystających między innymi z muzycznych serwisów streamingowych.

Article

Jak informuje Google Bid Manager DoubleClick oferuje teraz narzędzia umożliwiające dotarcie do szerokiej grupy użytkowników korzystających z najpopularniejszych serwisów do streamingu muzyki. Marketerzy zyskali dostęp do zasobów reklamowych Google Play Music, Spotify, Soundcloud i TuneIn – a niedługo także Pandory. Według zapowiedzi zakup reklam audio za pośrednictwem Bid Managera daje markom możliwość zarządzania kampaniami audio i digital z jednego miejsca oraz pomaga dotrzeć do użytkowników w różnych momentach w ciągu dnia.

Według Google nowy format reklam audio to odpowiedź na rosnące wymagania reklamodawców odnośnie skrojonych na miarę rozwiązań audio. Badanie WideOrbit wskazuje, że 85 proc. inwestujących w reklamy radiowe w USA jest zainteresowanych ich zakupem w czasie rzeczywistym, aby lepiej docierać do swoich najważniejszych klientów. Ponad połowa z nich uważa, że zakup reklam w modelu programmatic usprawnia pracę, a 75 proc. że przynosi to korzyści względem optymalizacji w czasie rzeczywistym, jak i raportowania.

Reklamy audio wykupione za pośrednictwem DoubleClick mają pomóc markom dotrzeć do klientów nawet wtedy kiedy akurat nie są zaangażowani w konkretne czynności na ich urządzeniach. W momentach, w których ludzie słuchają muzyki nie są przytłoczeni nadmiarem reklam, co oznacza, że marki obecne akurat w tych chwilach zyskają ich większą uwagę.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Google pozwala na emisję reklam audio przez platformę DoubleClick

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl