Google pozwala na emisję reklam audio przez platformę DoubleClick

Google zapowiedział, że rozpoczął udostępnianie reklam w formacie audio dla wszystkich użytkowników Bid Managera DoubleClick na całym świecie. Dzięki temu marki zyskały możliwość dotarcia do nowej grupy odbiorców korzystających między innymi z muzycznych serwisów streamingowych.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Jak informuje Google Bid Manager DoubleClick oferuje teraz narzędzia umożliwiające dotarcie do szerokiej grupy użytkowników korzystających z najpopularniejszych serwisów do streamingu muzyki. Marketerzy zyskali dostęp do zasobów reklamowych Google Play Music, Spotify, Soundcloud i TuneIn – a niedługo także Pandory. Według zapowiedzi zakup reklam audio za pośrednictwem Bid Managera daje markom możliwość zarządzania kampaniami audio i digital z jednego miejsca oraz pomaga dotrzeć do użytkowników w różnych momentach w ciągu dnia.

Według Google nowy format reklam audio to odpowiedź na rosnące wymagania reklamodawców odnośnie skrojonych na miarę rozwiązań audio. Badanie WideOrbit wskazuje, że 85 proc. inwestujących w reklamy radiowe w USA jest zainteresowanych ich zakupem w czasie rzeczywistym, aby lepiej docierać do swoich najważniejszych klientów. Ponad połowa z nich uważa, że zakup reklam w modelu programmatic usprawnia pracę, a 75 proc. że przynosi to korzyści względem optymalizacji w czasie rzeczywistym, jak i raportowania.

Reklamy audio wykupione za pośrednictwem DoubleClick mają pomóc markom dotrzeć do klientów nawet wtedy kiedy akurat nie są zaangażowani w konkretne czynności na ich urządzeniach. W momentach, w których ludzie słuchają muzyki nie są przytłoczeni nadmiarem reklam, co oznacza, że marki obecne akurat w tych chwilach zyskają ich większą uwagę.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii