SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Google szykuje konkurenta dla Groupona

Google Offers - tak ma nazywać się nowy serwis, z którym internetowy gigant zamierza wejść na rynek zakupów grupowych online.

Google szykuje konkurenta dla Groupona

Informację podał serwis Mashable, który otrzymał od swojego informatora tajne dokumenty autorstwa Google na temat planowanej usługi. Czytamy w nich, że "Google Offers jest nowym produktem, który ma pomóc potencjalnym klientom w znalezieniu wspaniałych ofert w ich okolicy poprzez codzienne informacje w poczcie e-mail".

Wygląd i zasada działania serwisu Google ma być podobna jak w przypadku Groupona czy LivingSocial. Użytkownicy otrzymywaliby na swoje skrzynki informacje o lokalnych ofertach dnia (np. obiad w pobliskiej restauracji za 50 USD w cenie 25 USD), na które mogliby się zdecydować w określonym czasie. Realizacja następowałaby przy zebraniu zamówień od wymaganej dla danej promocji grupy osób.

Płatności miałyby być dokonywane za pomocą usługi Google Checkout. Dostępna ma być także opcja dzielenia się ofertami poprzez serwisy Facebook, Twitter, Google Reader, Google Buzz i pocztę e-mail.

Mashable podaje, że obecnie Google kontaktuje się z wieloma firmami, które zachęca do umieszczania swoich ofert w Google Offers.

Google potwierdziło doniesienia Mashable, przesyłając serwisowi oświadczenie następującej treści: "Google komunikuje się z małymi firmami aby pozyskać ich wsparcie oraz udział w testach programu. Ta inicjatywa jest częścią naszych nieustannych starań w tworzeniu nowych produktów, takich jak Offer Ads beta, który łączy firmy i klientów w nowy sposób (...)".

Przypomnijmy, że niedawno Google próbował kupić Groupona za 6 miliardów dolarów, ale obecny lider rynku zakupów grupowych w sieci odrzucił tą propozycję (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Google szykuje konkurenta dla Groupona

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl