SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Góralki ruszają z kampanią na Snapchacie

Marka słodyczy Góralki wystartowała z akcją pod hasłem „3 x Ciacho", realizowaną na platformie Snapchat. Za jej przygotowanie odpowiada agencja Abanana.

Działania dla Góralków Ciacho skierowane są do osób w wieku od 13 do 18 lat, stąd też wybór kanału komunikacji.

- Ta grupa docelowa jest obecnie podmiotem naszych działań i starań, to ważny konsument słodyczy impulsywnych - mówi Aleksandra Kucała, marketing manager I.D.C. Polonia, wyłącznego dystrybutora marki Góralki Ciacho w Polsce.

Pierwszą aktywację marki na kanale przygotował influencer Dominik Rupiński. Polega ona na wysłaniu marce snapa z trzema rzeczami, które sprawiają przyjemność. Najciekawsze wpisy zostaną nagrodzone. W planach są koleje akcje z twórcami internetowymi, do których skierowano także kreatywne wysyłki. Kampania zakończy się 29 grudnia tego roku. Została poprzedzona zapowiedzią na YouTube.

Za przygotowanie działań odpowiada agencja Abanana, która prowadzi również komunikację innych kanałów Góralków w social mediach - Facebooka, Instagrama i Wykopu.

Dołącz do dyskusji: Góralki ruszają z kampanią na Snapchacie

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Alfonso Sipureira
Fajny spocik :)
odpowiedź
User
Andrzej
Haha, spoko spot :D
odpowiedź