GPD wyprodukowało nową zagraniczną kampanię Nordsee

Wystartowała nowa kampania reklamowa Nordsee Wind & Seagull. Jest to wspólne dzieło niemieckiej agencji Häppy, GPD Agency & Film Studio oraz reżysera Karola Kołodzińskiego.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
GPD wyprodukowało nową zagraniczną kampanię Nordsee

W ramach kampanii powstały dwa spoty, w których dominują niestandardowe efekty FX, wyjątkowa dynamika ujęć oraz solidna dawka abstrakcyjnego humoru.

Pierwszy z nich zatytułowany Wind i promujący produkt Nordsee Backfisch opowiada o nordyckim smaku i świeżości, która zaskakuje powiewem morskiej bryzy, czyniąc niemały zamęt wśród sklepowych półek i atakując bohaterów spotu wyjątkową mocą wrażeń. Drugi spot Seagull, poświęcony produktowi Matjesfilets, podbija smakowitość dania inwazją pozytywnie zakręconych mew, które nie cofną się nawet przed wizytą w sklepie, by dostąpić przyjemności obcowania z tymi rybnymi przekąskami.

Na potrzeby obu filmów na halach filmowych GPD została zbudowana większość sklepu spożywczego. Gigantyczny propeller imitował intensywne powiewy morskiego wiatru, a całość została wzbogacona animacją 3D o mewy, które wykonywały bardzo niestandardowy układ choreograficzny.

W zakres działań studia produkcyjnego GPD weszła produkcja oraz postprodukcja spotów i reklamy radiowej oraz nadzór kreatywny nad całością projektu. 

To kolejna kampania na rynek niemiecki, którą dla firmy Homann, produkuje GPD Film Studio.

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?