SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Graboś szefem działu komunikacji korporacyjnej Agory, Staniszewska nową rzeczniczką

Agora od stycznia 2014 roku stworzy dział komunikacji korporacyjnej z połączenia zespołów relacji inwestorskich i PR. Pokieruje mim Nina Graboś. Nową rzeczniczką spółki zostanie z kolei Agata Staniszewska, powstanie też stanowisko PR managera od czasopism.

Nina Graboś

Nina Graboś

Nina Graboś od 2009 roku pełniła funkcję dyrektora ds. relacji z inwestorami. Poprzednio była sekretarzem spółki w dziale prawnym, a także zastępcą dyrektora pionu projekty specjalne, gdzie odpowiadała za sprzedaż i dystrybucję wydawnictw Agory. Wcześniej pracowała w dziale prawnym TU Allianz Życie Polska SA oraz w ABN AMRO Corporate Finance Polska.

Urszula Strych, dotychczasowa  rzecznik prasowa i dyrektor ds. PR w Agorze, obejmie nowo utworzone stanowisko PR managera w pionie czasopisma i prasy bezpłatnej spółki. - Magazyny są istotnym aktywem Agory - źródłem wartościowych i atrakcyjnych treści oferowanych czytelnikom na różnych nośnikach, dlatego spółka chce je dalej rozwijać i zapewnić im wsparcie komunikacyjne - podaje firma w komunikacie.

Strych jest związana z Agorą od 2005 roku. Od początku pracowała w dziale komunikacji - najpierw jako specjalistka, a od 2006 roku jako rzeczniczka prasowa spółki. Od 2009 roku kierowała biurem prasowym Agory i pełniła funkcję dyrektora ds. PR spółki. Wcześniej odpowiadała za promocję i relacje z mediami w TR Warszawa (Teatr Rozmaitości) oraz w firmie teleinformatycznej Sprint.

Od stycznia 2014 roku obowiązki rzecznika prasowego Agory będzie pełnić Agata Staniszewska, która od siedmiu lat pracuje - jako specjalista - w dziale komunikacji spółki. Wcześniej zajmowała się prowadzeniem działań PR i CSR w Instytucie Monitorowania Mediów oraz w agencji Pegasus PR.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Graboś szefem działu komunikacji korporacyjnej Agory, Staniszewska nową rzeczniczką

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Miś Uszatek
Zamiast o dobry PR niech w Agorze zadbają o dobre teksty. Już nie ma jak do tej pory studencó wyciskanych jak cytryny na umowach śmieciowych, którzy marzyli o dostaniu się do firmy. Poszli na staże gdzie indziej. Przestancie okradać ludzi, zatrudniać niedorobionych kolegów i rodzinę, którzy najlepsi są w okradaniu innych z pomysłów, nie płacą za pracę i udają wielkich redaktorów.
13 8
odpowiedź
User
ala
nareszcie zepchnięto tę rzeczniczkę.... nareszcie....ktoś zobaczył, że PR to nie tylko notka prasowa! Z dyrektora PR na PR managera to jedyny znany mi przypadek:-)
9 8
odpowiedź
User
Walkotyk
"która pracuje w dziale komunikacji spółki jako specjalista od siedmiu lat" - pytanie do redaktora: Jakie trzeba mieć kwalifikacje, żeby awansować na stanowisko "specjalisty od siedmiu lat"?
11 8
odpowiedź