SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grandes Kochonos wygrywa przetarg marki Domestos

Unilever rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową marki Domestos. Zlecenie zdobyła agencja Grandes Kochonos.

W ramach obsługi stałej Grandes Kochonos będzie odpowiadać za strategię komunikacji i kreację w roku 2019. Pierwsze działania reklamowe rozpoczną się przy okazji akcji "Domestos: Wzorowa Łazienka".

Grandes Kochonos zaproponowali nowe rozwiązania na polu mechaniki całej akcji, dzięki czemu większy nacisk położono na działania edukacyjne w zakresie higieny, poinformowano w komunikacie.

Zespół zajmie się w dalszej kolejności przygotowaniem treści na kanały social marki, materiałów POS i kampanii displayowych.

Marketer nie podaje innych szczegółów na temat postępowania przetargowego.

Ostatnią aktywnością reklamową marki Domestos była kampania telewizyjna z 2016 roku. Kreacja środka Domestos 24h Plus została zaskarżona do Rady Etyki Reklamy, która uznała, że użyte w niej sformowanie „molekuły higieny” musi zostać  odpowiednio zdefiniowany, tak by odbiorca reklamy znał rzeczywisty skład produktu.

Dołącz do dyskusji: Grandes Kochonos wygrywa przetarg marki Domestos

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl